Przetargi.pl
przebudowa i doposażenie Zespołu Szkół nr 1 w Mińsku Mazowieckim-remont kuchni

Zespół Szkół Nr 1 im. Kazimierza Wielkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Budowlana 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7582579 , fax. 025 7582564
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. Kazimierza Wielkiego
    ul. Budowlana 4 4
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7582579, fax. 025 7582564
    REGON: 00018674300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa i doposażenie Zespołu Szkół nr 1 w Mińsku Mazowieckim-remont kuchni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przebudowa i doposażenie Zespołu Szkół nr1 w Mińsku Mazowieckim - remont kuchni.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 20.000 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art.22 ust.1 , a w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną rodzajowo odpowiadającą pracom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 300.000 zł brutto. 2.2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tzn. Wykonawca musi dostarczyć wykaz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 3.1. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 500.000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 5. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w rozdz. VI pkt 1 i pkt 4 SIWZ. Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.1 Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23 ust. 2 Pzp.) 7. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie wyłącznie w oparciu o te przedłożone wraz z oferta dokumenty, których przedstawienia żądał Zamawiający. Ocena warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia. Ocena ta zostanie dokonana przez Komisję powołaną przez Dyrektora Zespołu Szkół nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Mińsku Mazowieckim. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem treści art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. .24 ust.4 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII.OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 ustawy- prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 1. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego , wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego , wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego , wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego , wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego , wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 6) Wypełnione oświadczenie o braku wykluczeń z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych-załącznik nr 12 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego , wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 7) wykaz osób ,którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zmówienia tj. wymagane uprawnienia w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej wg wzoru określonego w załączniku nr 5. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego , wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 8) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 , Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego , wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 9) Wykaz wykonanych robót budowlanych ( w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 10) jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie pomieszczeń o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto - z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie- wg wzoru określonego w załączniku nr 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego , wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 11) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego , wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę Uwagi: - w/w dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - w przypadku składania kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem należy stosować uregulowania zawarte w rozdziale XVI pkt 5 i 7 SIWZ - za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej ,którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ,składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów ,jakich może żądać Zamawiający ora z form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U.nr 87 poz.605 ze zm.) VIII.INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY: 1) Wypełniony formularz ofertowy- druk (OFERTA)- wg załącznika nr 2 do siwz 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Wykaz podmiotów ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - podwykonawców - wg określonego wzoru w załączniku nr 7 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy 5) Wyceniony Kosztorys ofertowy 6) Dowód wniesienia wadium , w formie: gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia- oryginał dokumentu, w formie pieniądza wpłata lub przelew na konto - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1mm.edu.pl, www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach