Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6624413 , fax. 012 6624410
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
al. Mickiewicza 21 21
31-120 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6624413, fax. 012 6624410
REGON: 00000181500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali nr 344 oraz wygrodzenie części sali nr 242 Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt w Budynku Jubileuszowym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-0431-620/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: roboty rozbiórkowe (ścianki działowe, warstwy posadzkowe, skucie płytek ceramicznych i części tynków wewnętrznych ścian), roboty demontażowe (stolarka drzwiowa w przeznaczonych do wyburzenia ściankach działowych, część instalacji sanitarnych, okładzina ścian), roboty murarskie (ścianki działowe, zamurowania otworów drzwiowych), instalacje elektryczne, demontaże, oświetleniowe, wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych, wykonanie pomiarów wykonanej instalacji, instalacje sanitarne (wymiana zlewozmywaka wraz z baterią), dopasowanie skrzydeł drzwiowych, dostawę klamek z szyldami (chromowane np. satyna wyklucza się klamki aluminiowe), ługowanie farb olejnych ze ścian, uzupełnienie i reperację tynków i pęknięć ścian, malowanie dwukrotne olejne ze szpachlowaniem ścian, zeskrobanie i zmycie farb z sufitów i ścian, wykonanie gładzi gipsowej na sufitach i ścianach, malowanie dwukrotne emulsyjne sufitów, malowanie dwukrotne emulsyjne ścian, wykonanie warstw posadzkowych wraz z wylewką samopoziomującą, wykonanie posadzek z płytek gres gr min 8mm kl I na zaprawach klejowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy: 1) posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zamówienie, którego przedmiotem były roboty ogólnobudowlane o cenie brutto robót nie mniejszej niż 20.000,00 zł, oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że zamówienie wymienione w wykazie zostało wykonane należycie. b) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do izby samorządu zawodowego i posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, tj.: - kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenie kwalifikacyjne D; - kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa niżej. Nie załączenie przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów uznane zostanie za nie spełnienie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie załącznikiem nr 2 do specyfikacji. 2) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu - zgodnie z wzorem pn. /Doświadczenie zawodowe/ stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji - w którym należy wymienić zamówienie z okresu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, którego przedmiotem były roboty ogólnobudowlane o cenie brutto robót nie mniejszej niż 20.000,00 zł, z podaniem wartości, dat oraz miejsca wykonania i zamawiającego, b) dokumentów potwierdzających, że zamówienie wymienione w wykazie zostało wykonane należycie, c) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności. W załączniku nr 4 pn. /Potencjał kadrowy/ wykonawca wskaże osoby przewidziane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 roku - Prawo budowlane (t.j. - Dz. U. 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), - dla kierownika robót budowlanych należy przedłożyć: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - dla kierownika robót elektrycznych należy przedłożyć: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zaświadczenie kwalifikacyjne D oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - dla kierownika robót sanitarnych należy przedłożyć: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. c) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 604 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z akcesoriami w budynku DPS ul. Kluzeka 6 w Krakowie
Dodano: 2016-07-27 - Adaptacja wybranych pomieszczeń w budynku przy ul. Jodłowej 12 w Krakowie, na pomieszczenia przychodni weterynaryjnej w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wraz z dostawą wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-07-25 - Remont dróg powiatowych nr 1129K Kąpiele Wielkie - Dłużec do drogi nr 794 w m. Kąpiele Wielkie w km 0+000 - 3+076 oraz 1132K Kąpiołki - Poręba Dzierżna w m. Miechówka i Poręba Dzierżna w km 1+732 - 5+642
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych na przedszkole w ramach poszerzenia istniejącego przedszkola w parterze budynku szkolno-przedszkolnego w Przytkowicach
Dodano: 2016-07-14 - Wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę brukową betonową w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2016-07-06 - Kompleksowy remont dachu pawilonu A-0 wraz z wymianą instalacji odgromowej oraz instalacji ogrzewania rynien - etap III-KC-zp.272-298/16
Dodano: 2016-06-27 - Termomodernizacja budynku OSP w Przeciszowie
Dodano: 2016-06-16 - Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Żarkach - etap III
Dodano: 2016-06-15 - Montaż nasad kominowych na dachu budynku B Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego- Collegium Medicum w Krakowie przy ul. Medycznej 9. Sprawa znak: 141.2711.65.2016
Dodano: 2016-06-07 - Remont budynku przychodni zdrowia przy ul. Dunajewskiego 5 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-07