Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy ul. Szarych Szeregów 1 w Tarnowie na potrzeby Bursy Międzyszkolnej i Pogotowia Opiekuńczego

Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4/327
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882708 , fax. 014 6222833
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji
    ul. Nowa 4/327 4/327
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882708, fax. 014 6222833
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy ul. Szarych Szeregów 1 w Tarnowie na potrzeby Bursy Międzyszkolnej i Pogotowia Opiekuńczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) roboty zewnętrzne: - przebudowa wszystkich schodów wejściowych do istniejących budynków, - dobudowanie budynku jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego z klatką schodową dwukondygnacyjną, - wykonanie nowych daszków nad wejściami do kuchni i mieszkań, - budowa pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu południowym, - przebudowa układu komunikacyjnego i dostosowanie do nowego rozmieszczenia wejść, zjazdu i furtek, - wykonanie miejsc parkingowych, - wykonanie nowego zjazdu publicznego z ul. Chemicznej, - wykonanie w miejscu istniejącego zespołu boisk asfaltowych dwóch boisk uniwersalnych o nawierzchni poliuretanowej dla każdego z Użytkowników - przebudowa odcinka sieci energetycznej kolidującej z pochylnią dla niepełnosprawnych - wykonanie oświetlenia terenu, sterowanie furtkami wejściowymi, - wykonanie przyłączy gazowych, - przebudowa gazociągu na wjeździe do ul. Chemicznej, - wykonanie przyłącza kanalizacji ogólnospławnej, - przełożenie przyłącza wodociągowego, - termomodernizacja budynku, - wykonanie izolacji ścian fundamentowych zewnętrznych oraz drenażu opaskowego, - wykonanie przyłącza bramofonowego oraz monitoringu zewnętrznego, - wykonanie 2 wiat śmietnikowych murowanych, - usunięcie drzew zgodnie z inwentaryzacją zieleni oraz nasadzenie żywotników, - wykonanie remontu ogrodzenia siatkowego wraz z wykonaniem bramy dwuskrzydłowej oraz furtki, b) roboty wewnętrzne: - przebudowa wszystkich pomieszczeń mieszkalnych, administracyjnych, sanitarnych oraz zaplecza kuchennego z doprowadzeniem do zgodności z przepisami i nowymi potrzebami funkcjonalnymi, - przeniesienie izolatek do części mieszkalnej i budowa dla nich niezależnych łazienek, - zasypanie istniejących kanałów technicznych, przebiegających wzdłuż ścian zew. budynków niepodpiwniczonych, - dostosowanie pomieszczeń wymiennikowi pod węzeł cieplny, którego technologię wykona MPEC (MPEC wykona całościowo węzeł cieplny do zaworów c.o., wentylacji oraz zaworu ciepłej wody zlokalizowanych za układami mieszalnymi pompowymi.) - przebudowa klatki schodowej w cz. gł. Internatu pod potrzeby dróg ewakuacyjnych - wbudowanie pochylni w holu głównym - wymiana podłóg, - wymiana tynków wewnętrznych i okładzin w 100 % a sufitów w 50 %, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, - wyposażenie technologiczne c) instalacje sanitarne: - wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, - instalacja p.poż, - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania, - instalacja gazu do kuchni i mieszkań prywatnych, - wentylacji mechanicznej, - instalacje klimatyzacji dla pomieszczenia magazynu chłodniczego, d) instalacje elektryczne: - włącznik pożarowy W.P.POŻ. - przebudowa układu pomiarowego Bursy Międzyszkolnej, - układ pomiarowy dla Pogotowia Opiekuńczego, - przebudowa układów pomiarowych dla mieszkań, - układ pomiarowy dla węzła cieplnego, - wewnętrzne linie zasilające, - wykonanie rozdzielnic, - instalacja oświetlenie ogólnego, - instalacja elektryczna wewnętrzna - instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego - zasilanie urządzeń technologicznych, - instalacja odgromowa, instalacja połączeń wyrównawczych, - ochrona przed porażeniem, - ochrona przepięciowa i przeciw przepięciowa, - instalacji AKPiA wentylacji i klimatyzacji, - instalacja elektryczna wewnętrzna dla dwóch mieszkań e) instalacje teletechniczne: - instalacja sieci komputerowej i telefonicznej, - instalacja nagłośnieniowa, - instalacja telewizji przemysłowej CCTV, g) dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż., h) wymiana w dwóch mieszkaniach prywatnych instalacji elektrycznej, gazowej, c.o. wod-kan wraz z wykonaniem robót budowlanych odtworzeniowych, i) uporządkowanie terenu robót po zakończeniu wszystkich prac objętych umową. j) wykonanie tyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez jednostki uprawnione do wykonywania prac geodezyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452124134
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 60000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 9.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt.10. a) i b). 9.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000 000,- zł każda. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. b).O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: - kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, w tym doświadczenie w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 5.000 m3. - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. - kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wod.-kan., c.o., gazu i wentylacji wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.10. a), c), d) i e). 9.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt.10. a) i f). 9.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.10. a) - g). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy (wg załącznika Nr 2 do SWIZ). b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończenia budowy), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem (pkt.9.2.a) z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. Nr 3 do SWIZ), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wod.-kan., c.o., gazu i wentylacji. Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.9.2.b). e) Wykaz osób, o których mowa (pkt 9.2.b) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. Nr 5 do SWIZ). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (pkt.9.3). g) dowód wpłaty lub wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną