Sąd Okręgowy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-046 Wrocław, ul. Sądowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 37 04 295 , fax. 0713444959
- Data zamieszczenia: 2015-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy we Wrocławiu
ul. Sądowa 1 1
50-046 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 37 04 295, fax. 0713444959
REGON: 00032507336091 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sal rozpraw nr 114 i 115 w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie sal rozpraw nr 114 i 115 w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu. Budynek jest zlokalizowany we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - instalację ekranów akustycznych, - prace malarskie, - rozbiórkę istniejących parkietów i wykonanie nowych, - prace związane z konserwacją i naprawą mebli, - instalację wentylacji mechanicznej, - instalację klimatyzatorów, - wymianę urządzeń elektroakustycznych, - wymianę opraw oświetleniowych, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. przed godz. 10:00 dnia 16 kwietnia 2015 r. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy Sądu Okręgowego we Wrocławiu: nazwa banku: Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku: 63 1130 1017 0021 1001 8890 0004 W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu ZP/PN/4/2015. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w innej w formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Zamawiającego. Kasa znajduje się w budynku Sądu Okręgowego przy ul. Sądowej 1 we Wrocławiu (pok. nr 9) i jest czynna w godzinach: - poniedziałek 8:00-18:00, przerwa 11:00-12:00 i 15:00-15:30 - od wtorku do piątku 8:00-14:15, przerwa 11:00-12:00 - każdy ostatni roboczy dzień miesiąca 8:00-11:00 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 niniejszego ustępu. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust. 6 pkt. 5 SIWZ, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 6 pkt. 1 ppkt. 2 SIWZ lub informacji o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co będzie powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.so.gov.pl/index.php?option=com_publicorders&Itemid=80
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zasilanie elektroenergetyczne urządzeń zapory suchego zbiornika przeciwpowodziowego w Międzygórzu
Dodano: 2016-07-14 - Wymiana instalacji CO oraz montaż klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Lubań przy ul. 7 Dywizji 14 w Lubaniu
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie robót budowlano- montażowych w zadaniu pn.: Termomodernizacja PP Nr 2
Dodano: 2016-07-13 - ROBOTA BUDOWLANA W DOMU STUDENCKIM SPARTAKUS - WYMIANA ROZDZIELNIC ELEKTRYCZNYCH RGNN, RG1, RG2 ORAZ WYKONANIE NOWYCH OBWODÓW ZASILANIA KUCHNI ELEKTRYCZNYCH
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa oddziału przedszkolnego, wydzielenie toalety w sali dydaktycznej oraz dostosowanie szkoły do wymagań przepisów przeciwpożarowych w Szkole Podstawowej nr 8 w Oleśnicy przy ul. Wiejskiej 35 (dz. nr 8/5, AM-8).
Dodano: 2016-06-16 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej z przeznaczeniem na oddział przedszkolny oraz przebudowa toalety w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 6 w Oleśnicy przy ul. Kleeberga 4 (dz. nr 3/65, AM 12)
Dodano: 2016-05-24 - MONTAŻ URZĄDZEŃ STABILIZUJĄCYCH CIŚNIENIE WODY W SIECI HYDRANTOWEJ BUDYNKU NR 4 WRAZ Z PRZYGOTOWANIEM POMIESZCZENIA WĘZŁA NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. WALECZNYCH 59 W KŁODZKU
Dodano: 2016-05-18 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na oddział przedszkolny oraz przebudowa toalet w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy (dz. nr 97 AM-51).
Dodano: 2016-05-16 - Przebudowa oddziału przedszkolnego, wydzielenie toalety w sali dydaktycznej oraz dostosowanie szkoły do wymagań przepisów przeciwpożarowych w Szkole Podstawowej nr 8 w Oleśnicy przy ul. Wiejskiej 35 (dz. nr 8/5, AM-8).
Dodano: 2016-05-12 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 7 w Oleśnicy przy ul. 11 Listopada 10 (dz. nr 13, AM-61).
Dodano: 2016-05-05