Gmina Raciąż reprezentowana przez Wójta Gminy Raciąż ogłasza przetarg
- Adres: 09-140 Raciąż, Plac Mickiewicza 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6791165 , fax. 023 6791275
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Raciąż reprezentowana przez Wójta Gminy Raciąż
Plac Mickiewicza 17 17
09-140 Raciąż, woj. mazowieckie
tel. 023 6791165, fax. 023 6791275
REGON: 13001374300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.raciaz.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT REMIZY W MIEJSCOWOSCI KRAJKOWO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
REMONT REMIZY W MIEJSCOWOSCI KRAJKOWO: 1. Rozbiórka starego pokrycia - 231,65 m2 2. Wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej 3. Montaż pokrycia dachowego - 354,65 m2 4. Izolacja cieplna dachu - 286,65 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, Wymaga się aby Wykonawca wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania obejmujące wykonanie remontu lub budowy obiektu kubaturowego w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia ( remont, wymiana, budowa dachu). Wykonawca jest zobowiązany udokumentować, ze zadania zostały wykonane należycie. - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio przygotowany personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia, w tym: - co najmniej 1 osobę posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych (w branży budowlano - konstrukcyjnej) i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, - sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.3) niniejszej specyfikacji. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - potwierdzający spełnianie warunku okręconego w ust. 5.1.2 SIWZ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - potwierdzający spełnienie warunku określonego w 5.1.3 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.raciaz.iap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu budynku Wydziału Przyrodniczego przy ul. Prusa 14 w Siedlcach
Dodano: 2016-07-27 - wykonanie Wymiany rynien I rur spustowych dachów część I zamówienia i naprawa ogrodzenia terenu szkoły 15 przęseł i pomalowanie I piętra ( część II zamówienia) w Zespole Szkół Gminnych Nr 3 przy ulicy Żabie Oczko 1 w Milanówku
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie robót remontowych pokrycia dachowego oraz obróbek blacharskich dachów auli 133 i 161 w budynku Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej przy ul. Nowowiejskiej 15/19 Postępowanie nr: WEiTI/15/ZP/2016/1030
Dodano: 2016-03-29 - Rozbudowa Zespołu Szkół im. Księżnej Eleonory Czartoryskiej w Radzyminie w podziale na dwa zadania: 1) Nadbudowa i rozbudowa głównego skrzydła budynku Zespołu Szkół; 2) Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących termomodernizację budynku Zespołu Szkół.
Dodano: 2016-02-06 - Modernizacja dachu na budynku Gimnazjum w Gąsocinie
Dodano: 2015-11-30 - Modernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Bądkowie Numer sprawy: IP.271.123.2015
Dodano: 2015-09-28 - Remont części dachu na budynku biurowym w O/Ciechanów i remont części elewacji i dachu O/Siedlce. WAW-FA.271.6.2015
Dodano: 2015-09-15 - Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej gminnej w miejscowości Leśniewice
Dodano: 2015-09-08 - Modernizacja budynku administracyjnego przy ul. Kościuszki 15 w Serocku
Dodano: 2015-08-03 - Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym przy ul. Wielowiejskiej 6 w Warszawie.
Dodano: 2015-07-17