Gmina Warka ogłasza przetarg
- Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
Plac St. Czarnieckiego 1 1
05-660 Warka, woj. mazowieckie
tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
REGON: 00052662400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Nowakowskiego na odcinku od ul. Grójeckiej do ul. Bielańskiej w Warce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Nowakowskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Grójecką do skrzyżowania z ul. Bielańską w Warce (o szerokości od 6,5 m do 7 m i długości ok. 800 mb. z wyłączeniem pasa kolejowego) wraz z chodnikiem i ciągiem pieszo-rowerowym na odcinku od ul. Grójeckiej do pasa kolejowego, zgodnie z dokumentacją techniczną i opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 13 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej: www.warka.pl/zp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, z póź. zm.) b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum dwie roboty budowlane o wielkości i charakterze podobnym do wymienionego wyżej zamówienia, tj. wykonali w terenie o zwartej zabudowie miejskiej budowę lub przebudowę ulicy (jezdnie i chodniki o nawierzchni odpowiednio z betonu asfaltowego i kostki betonowej brukowej), których wartość wynosiła co najmniej 500 000,00zł. każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Sposób oceny warunków: ocena dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, wg formuły:- spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązują się przedłożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy podmiotów zbiorowych, zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ;( DZ. U. Nr 197,poz. 1661 ); 6. wykaz osób (kierujących pracami), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 12 do SIWZ); 7. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające: - posiadanie odpowiednich uprawnień zawodowych przez osobę przydzieloną do kierowania wykonywaniem prac (kierownika budowy - branża drogowa) będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z póź. zm.); - aktualną przynależność do właściwej terytorialnie dla miejsca zamieszkania Izby zawodowej zgodnie z art. 12 ust. 7 w/w ustawy; wg załącznika nr 12 do SIWZ 8. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg załącznika nr 5 do SIWZ (należy wykazać, między innymi, dysponowanie rozściełaczem bitumicznym); 9. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 10. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 11. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wymagane jest aby Wykonawca udokumentował wykonanie co najmniej dwóch robót związanych z budową lub przebudową ulicy w terenie o zwartej zabudowie miejskiej (jezdnie i chodniki o nawierzchni odpowiednio z betonu asfaltowego i kostki betonowej brukowej), których wartość wynosiła co najmniej 500 000,00 zł każda; Uwaga: Powyższe dokumenty żądane przez Zamawiającego mogą być kserokopią potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2613W Zaręby Kościelne - Mianowo
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Długosiodło, Zygmuntowo, Chrzczanka Włościańska na terenie gminy Długosiodło
Dodano: 2016-07-27 - BUDOWA DROGI BEZ NAZWY- SIĘGACZA OD UL. WIŚNIOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
Dodano: 2016-07-27 - BUDOWA ULICY W. REYMONTA WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ PRZEBUDOWĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 380846W w miejscowości Teresin (ul. Lipowa)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1316W Parysów - Latowicz od km 7+110 do km 8+000
Dodano: 2016-07-26 - Wyznaczenie przejścia dla pieszych przez ul. Wł. Andersa na pl. Bankowym w Warszawie (znak sprawy ZP-63/16)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej Żelazna Nowa - Kolonia Rozniszew
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przydworzyce
Dodano: 2016-07-25 - Budowa drogi gminnej Plewki - Stare Suski
Dodano: 2016-07-25