Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
- Data zamieszczenia: 2020-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
ul. Jana Pawła II 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
REGON: 00051587900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn: Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) Części: 2.1. Część I – Zadanie I – Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Piastowska 13/1, Piastowska 13/3 Zakres prac obejmuje Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Piastowska 13/1, Piastowska 13/3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, zawierają: - Przedmiar robót (Dodatek nr 4a do SIWZ) 2.2. Część 2 - Zadanie II - Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Bytkowska 31/1, Bytkowska 23/10, Bytkowska 7/5 Zakres prac obejmuje Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Bytkowska 31/1, Bytkowska 23/10, Bytkowska 7/5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2, zawierają: - Przedmiar robót (Dodatek nr 4b do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości: - dla części 1-ej zamówienia: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), - dla części 2-ej zamówienia: 2.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016r. , poz 359 ). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: a). przelew na rachunek bankowy Prowadzącego postępowanie (dotyczy pieniężnej formy wniesienia wadium) ING Bank Śląski 15 1050 1214 1000 0010 0156 3541 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert b). wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Prowadzącego postępowanie do kasy dyrekcji MPGKiM Sp. z o. o. ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl. przed upływem terminu składania ofert. Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00 (przerwa od 8:45 do 9:30) lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą). 5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w odniesieniu do części …....... zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez dowolny podmiot (podmioty). Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do oferty powinno wynikać, w imieniu jakiego Wykonawcy wadium jest wnoszone 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądania zgłoszone przez Prowadzącego postępowanie w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Prowadzącemu postępowanie pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Prowadzący postępowanie przechowuje na rachunku bankowym. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prowadzący postępowanie nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a, 1b, do SIWZ, b) Oświadczenia sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ, Załącznik nr 1 do Oferty i Dodatek nr 3 do SIWZ, Załącznik nr 2 do Oferty. c) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 3.1. i pkt 3.4. rozdziału V SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, e) Kosztorysy ofertowe (odpowiednio załącznik nr 3a, 3b do Oferty), f) dokumenty dotyczące równoważności (jeżeli dotyczy);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (1)
Dodano: 2024-03-28 - "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
Dodano: 2024-03-28 - Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
Dodano: 2024-03-27 - BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
Dodano: 2024-03-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Innowacyjne Branżowe Centrum Mody”.
Dodano: 2024-03-25 - Realizacja zadania w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: „Uporządkowanie podwórka pomiędzy ulicami: Estetyczną, Elfów, Ejsmonda, Niepodległości wraz z wymianą oświetlenia”
Dodano: 2024-03-25 - Budowa Hali Sportowej w miejscowości Rychwałd
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Jaworznie, ul. Chropaczówka 101
Dodano: 2024-03-25 - Prace konserwatorskie przy zabytkowej figurze św. Rozalii w Żywcu
Dodano: 2024-03-22 - Zaprojektowanie i realizacja adaptacji hali nr VII dla celów produkcyjnych i montażu pieca hutniczego
Dodano: 2024-03-22