Przetargi.pl
Remont przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 3-4 w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2014-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 3-4 w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: Remont przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 3-4 w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 45.45.30.00-7 Nazewnictwo wg CPV: Roboty remontowe i renowacyjne Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez Biuro Inżynierskie Anna Gontarz-Bagińska Nowy Świat ul. Nad Jeziorem 13, 80-299 Gdańsk-Osowa. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1)PRZEDMIAR ROBÓT:PRZEDMIAR nr 0003/02/14 OBIEKT: Remont przedproży kamienic ADRES : ul. Św. Ducha 3-4 Elbląg RODZAJ ROBÓT: remontowe i renowacyjne CPV 45453000-7 Przedmiar robót wymieniony w pkt 1) stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) PROJEKTY: a. PROJEKT BUDOWLANY TEMAT: PROJEKT REMONTU PRZEDPROŻY OBIEKT: PRZEDPROŻA KAMIENIC LOKALIZACJA: ELBLĄG, UL. ŚW.DUCHA 3-4 b. PROJEKT WYKONAWCZY TEMAT: PROJEKT REMONTU PRZEDPROŻY OBIEKT: PRZEDPROŻA KAMIENIC LOKALIZACJA: ELBLĄG, UL. ŚW.DUCHA 3-4 B. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH TEMAT: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: REMONT PRZEDPROŻY KAMIENIC LOKALIZACJA: ELBLĄG, UL. ŚW. DUCHA 3-4 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w lit. A. ppkt 2) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o której mowa w lit. B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 2.Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje:1. remont ścian zewnętrznych 2. remont ścian od wewnątrz i sufitów 3. wykonanie wentylacji grawitacyjnej 4. remont schodów i podestu 5. remont balustrad 6. wymiana drzwi zewnętrznych 3.Wymagania i warunki wykonania:1. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty. 3.W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Zamawiający wymaga, aby było ono zgodne ze wzorcami zawartymi w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ oraz posiadało termin obowiązywania o jeden miesiąc dłuższy niż umowny termin wykonania zamówienia. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi szczegółowy harmonogram wykonania robót objętych umową i przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 5 dni od daty przekazania terenu budowy. 5. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego oraz art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 7. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (delikt + kontrakt) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia związanej z przedmiotem zamówienia (OC). 7.1. Wzór polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zostanie złożony Zamawiającemu najpóźniej siedem dni przed podpisaniem umowy celem weryfikacji i akceptacji.7.2. Dokument (zatwierdzony wcześniej przez Zamawiającego zgodnie z ppkt 7.1. potwierdzający zawarte ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) wraz z dowodem opłaconej składki, powinien zostać dostarczony najpóźniej w dniu podpisania umowy.7.3. Minimalna wymagana suma gwarancyjna - 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia, w okresie ubezpieczenia.7.4. Zakres ubezpieczenia polisy OC powinien być rozszerzony przynajmniej o następujące klauzule:a. szkody w mieniu znajdującym się w pieczy, pod dozorem lub kontrolą, polegające na zniszczeniu, uszkodzeniu lub utracie,b. szkody wyrządzone przez podwykonawców osób objętych ubezpieczeniem,c. szkody wyrządzone nieumyślnie, w tym wskutek rażącego niedbalstwa,d. szkody powstałe po wykonaniu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia wynikłe z nienależytego wykonania zobowiązania,e. szkody wyrządzone przez pojazdy niepodlegające obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności,f. utracone korzyści i inne straty wynikające z wypadku, o ile szkoda na osobie lub w mieniu jest objęta ochroną ubezpieczeniową, g. szkody wyrządzone pracownikom osób objętych ubezpieczeniem (OC pracodawcy).7.5. Najpóźniej na dzień przed końcem ochrony z polisy OC złożonej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wznowienie polisy na warunkach niezgorszych jak opisanych w ppkt 7.3. i 7.4. wraz z dowodem opłacenia składki. W przypadku nie złożenia polisy potwierdzającej kontynuację ubezpieczenia OC (wraz z dowodem jej opłacenia) Zamawiający zawrze ją na koszt Wykonawcy i będzie uprawniony do potrącenia wydatków z tego tytułu z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwienia odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia stosownych dokumentów. Z uwagi na korzystanie z terenu wokół budowy przez innych użytkowników, Wykonawca w czasie realizacji robót musi utrzymać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz musi składować własne urządzenia i zbędne materiały, w jednym wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu. 9. Zamawiający informuje, że nadzór autorski pełnić będzie autor dokumentacji projektowej, tj. Biuro Inżynierskie Anna Gontarz-Bagińska Nowy Świat ul. Nad Jeziorem 13, 80-299 Gdańsk-Osowa. 10.Zamawiający informuje, że obiekt, w którym prowadzone będą roboty budowlane wpisany jest do rejestru zabytków decyzją nr A-568 z dnia 28.12.1968 r. oraz decyzją nr A-575 z dnia 28.12.1968 r. 11.Zamawiający informuje, że roboty budowlane rozpoczną się po wydaniu decyzji konserwatora zabytków zezwalającej na wykonanie robót budowlanych przy obiekcie zabytkowym. Kopię decyzji Zamawiający przekaże Wykonawcy niezwłocznie po jej otrzymaniu. 12.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 13.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2.Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3.Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach