Przetargi.pl
remont pomieszczeń dydaktycznych wraz z instalacją elektryczną i remontem dachu Zespołu Szkół w Myśliwcu

Gmina Wąbrzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza 21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6871800 , fax. 056 6881704
  • Data zamieszczenia: 2011-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąbrzeźno
    ul. Mickiewicza 21 21
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6871800, fax. 056 6881704
    REGON: 00572621000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont pomieszczeń dydaktycznych wraz z instalacją elektryczną i remontem dachu Zespołu Szkół w Myśliwcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń dydaktycznych wraz z instalacją elektryczną i remontem dachu w Zespole Szkół w Myśliwcu. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Remont pokrycia dachowego, w tym m.in. - demontaż i montaż rynien dachowych średnicy 15 cm - 50,00 m oraz rur spustowych średnicy 10 cm - 26,00 m, - naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną - 335,00 m2; 2) Izolację pionową budynku, w tym m.in. - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne emulsją bitumiczną - 160,00 m2, - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne płytami polistyrenowymi gr. 8 cm - 160,00 m2, - ułożenie drenażu opaskowego - 90,00 m, - ułożenie obrzeży betonowych - 60,00 m i nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 6 cm - 60,00 m2; 3) Montaż studni drenarskich; 4) Usprawnienie wentylacji grawitacyjnej oraz budowę nowego komina wentylacyjnego; 5) Prace tynkarsko-malarskie, w tym m.in. - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej lub wapiennej - 1.419,85 m2, - gładzie gipsowe dwuwarstwowe, malowanie ścian i sufitów - 1.419,85 m2; 6) Wymiana i naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, w tym m.in. - montaż drzwi aluminiowych jedno i dwuskrzydłowych z aluminium - 15 kpl.; 7) Wykonanie posadzek: a) posadzka piwnicy, w tym m.in. - rozebranie posadzki z cegieł - 50,00 m2, - izolacje przeciwwilgociowe bitumiczne z emulsji asfaltowej - 50,00m2, - izolacje przeciwwilgociowe z papy zgrzewalnej - 50,00 m2, - izolacje przeciw przesączaniu wody z elastycznej powłoki uszczelniającej dwuskładnikowej - 50,00m2, - posadzki z płytek i okładzina schodów - 62,00 m2 z cokolikami - 50,00 m; b) posadzki parteru i piętra, w tym m.in. - rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych - 440,00 m2, podłóg drewnianych - 440,00 m2 i podsypki izolacyjnej - 440,00 m2, - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej - 440,00 m2, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt ekstrudowanych - 220,00 m2 i z wełny mineralnej 220,00 m2; - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - 220,00 m2 i z paneli podłogowych klasy nie gorszej niż AC5 -205,00 m2; 8) pozostałe prace remontowe; 9) odnowienie elewacji, w tym m.in. - uzupełnienie ubytków w tynkach - 90,00 m2 , - dwukrotne malowanie tynków farba silikonową - 300,00 m2, - montaż daszku z płyty poliwęglanowej 1 kpl.; 10) demontaż istniejącego i montaż nowego ogrodzenia, w tym m.in. - demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki wraz z rozbiórka słupków - 90,00 m, - wykonanie ogrodzenia z siatki - 90,00 m z bramami wjazdowymi dwuskrzydłowymi - 2 kpl. i furtkami - 3 kpl.; 11) remont instalacji elektrycznej; 12) remont instalacji wodno-kanalizacyjnej; 13) remont instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników; 2.Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) wykonania prób, pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej i odbiorów kominiarskich celem sprawdzenia prawidłowości robót i przekazania zamawiającemu protokółów wykonanych prób; 2) wywiezienia i utylizacji wszystkich zdemontowanych materiałów, gruzu, ziemi; 3) naprawy uszkodzonych instalacji spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi ; 4) odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; 5) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót; 6) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 3.Szczegółowy opis robót budowlanych zawierają: 1) dokumentacja projektowa; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiar robót (przedmiar robót jest dokumentem o charakterze informacyjnym i pomocniczym). Uwaga: zamawiający zamieszcza dodatkowo przedmiar robót w wersji ATH z którego wykonawcy mogą skorzystać. 4.Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 5.W przypadku określenia w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez urządzenia i materiały równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. W wykazie wymagane jest podanie nazwy producenta, precyzyjne i jednoznaczne określenie typu urządzenia lub materiału. Do wykazu załączyć należy atesty, deklaracje zgodności producenta, aprobaty techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy - Bank Spółdzielczy w Chełmnie O/Wąbrzeźno Nr 04 9486 0005 0030 0908 2006 0004. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach