Przetargi.pl
Przebudowa gabinetu pedagogicznego w Zespole Szkół im. Królowej Jadwigi w Wałdowie

Zakład Obsługi Oświaty Samorządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 389 42 42 , fax. 052 389 42 42
  • Data zamieszczenia: 2011-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Oświaty Samorządowej
    ul. Kościuszki 11 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 389 42 42, fax. 052 389 42 42
    REGON: 09249466000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-spolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa gabinetu pedagogicznego w Zespole Szkół im. Królowej Jadwigi w Wałdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa gabinetu pedagogicznego w Zespole Szkół im. Królowej Jadwigi w Wałdowie, w tym: - wykonanie cienkowarstwowych tynków gipsowych, na ścianach oraz stropie, - wykonanie suchych tynków gipsowych ścian i sufitów na poddaszu, - wykonanie ścianek działowych poddasza z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, - wykonanie podłóg i posadzek wraz z warstwami podkładowymi zgodnie z wytycznymi i uzgodnieniami z Inwestorem, - zamontowanie okien i drzwi, - montaż schodów drewnianych na poddasze, - wykonanie pozostałych elementów wykończeniowych, - malowanie wg kolorystyki uzgodnionej z inwestorem, - demontaż urządzeń sanitarnych: fajansowych misek ustępowych i umywalek, - wykonanie instalacji c.o., zainstalowanie grzejników i podłączenie ich do instalacji c.o., - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej. 2.3 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 8, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 9 oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Ze względu na kręte i wąskie schody w budynku szkoły, komunikacja materiałów i sprzętu odbywać się będzie przez okno szczytowe w budynku. 2.4. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia w cenie oferty: a) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego; b) ubezpieczenie terenu budowy od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz katastrof budowlanych, 2.5. Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobierze wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach