Przetargi.pl
Rozbudowa części dydaktycznej budynku Szkoły Podstawowej w Czernikowie - roboty pozostałe do zakończenia budowy i roboty naprawcze

Gmina Czernikowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-640 Czernikowo, ul. Słowackiego 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 287 50 01 , fax. 54 287 50 01
  • Data zamieszczenia: 2014-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernikowo
    ul. Słowackiego 12 12
    87-640 Czernikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 287 50 01, fax. 54 287 50 01
    REGON: 91086676100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernikowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa części dydaktycznej budynku Szkoły Podstawowej w Czernikowie - roboty pozostałe do zakończenia budowy i roboty naprawcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje swym zakresem dokończenie robót budowlanych, związanych z rozbudową części dydaktycznej budynku Szkoły Podstawowej w Czernikowie, pozostałych do wykonania po odstąpieniu z winy wykonawcy od umowy na realizację zadania pn. Rozbudowa, termomodernizacja, przebudowa oraz remont budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Czernikowo. 2. Rozbudowa budynku szkoły zaprojektowana została jako dobudowa segmentu lekcyjnego o następujących parametrach: - powierzchnia zabudowy - 499,5 m2 - powierzchnia użytkowa - 1 229,3 m2 - kubatura - 5 050,9 m3 - wysokość - 10,49 m 3. Forma i funkcja obiektu: - budynek trzykondygnacyjny konstrukcyjnie niezależny od budynku istniejącego, - połączony komunikacyjnie z istniejącym budynkiem szkoły poprzez przejścia na każdym półpiętrze klatki schodowej, - przeznaczenie - sale lekcyjne, sanitariaty, pomieszczenia biurowe, socjalne, magazynowe oraz techniczne, - wyposażony w windę osobową przystosowaną do przewożenia wózków ON z dojazdem do każdej kondygnacji, - wyposażony we wszystkie instalacje: a) wody zimnej - z istniejącego przyłącza, b) wody ciepłej - z węzła cieplnego zlokalizowanego w części istniejącej budynku, c) ścieki deszczowe i sanitarne odprowadzone do sieci gminnej, d) centralnego ogrzewania - z kotłowni usytuowanej w części istniejącej budynku, e) wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, f) elektryczną - z istniejącego przyłącza, g) telekomunikacyjną - z istniejącego przyłącza. 4. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy Pzp, pozostałe do zakończenia zadania inwestycyjnego w następującym zakresie: - Roboty budowlane: podłogi, posadzki, ściany i kominy, schody wewnętrzne główne, schody wewnętrzne wejścia, dach, tynki, okładziny wewnętrzne, sufity podwieszane, malowanie wewnętrzne, stolarka, ślusarka, termoizolacja, tynki, okładziny zewnętrzne, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, podokienniki zewnętrzne, opaska, elementy elewacyjne, zadaszenia, roboty poprawkowe (ściany, stolarka, dach, uzupełnienie tynków, szyb windowy, schody, elewacja, odtworzenie nawierzchni placu, porządkowanie terenu budowy, instalacje sanitarne), - Instalacja c.o. - obudowa rur, kanały instalacyjne, rurociągi podejścia, grzejniki, zawory, izolacja termiczna, - Instalacja wod-kan i p.poż. - obudowa rur, kanały instalacyjne, kanalizacja sanitarna (rurociągi, przybory, urządzenia), instalacja wodociągowa (rurociągi, podejścia, zawory, armatura), - Instalacja elektryczna - instalacja elektryczna i oświetleniowa, instalacja odgromowa i uziemiająca, - Wentylacja mechaniczna, - Nawierzchnie utwardzone - chodnik, ogrodzenie, - Roboty związane z przygotowaniem szybu windy - skucie nierówności w szybie i doprowadzenie bryły szybu do prostokąta o przekroju poziomym z minimalnym wymiarem światła 1630 x 1930 mm, zachowując odchyłki -10 mm; + 20 mm, dostosowanie otworów drzwiowych do wymiaru 1170 x 2280 mm, wymalowanie szybu na biało, zamontowanie w szybie haków montażowych o nośności Q = 10 kN, wykonanie oświetlenia szybu z włącznikiem schodowym oraz gniazda 230V w szybie, zachowując 200 Lx w nadszybiu i przed wejściem do szafy, oraz 50 Lx w pozostałych częściach szybu i przed dojściami do windy, doprowadzenie zasilania do dźwigu linią 5-żyłową, min. 5 x 6 mm2 oraz do obwodu 3 x 2,5 mm2 do szafy sterowej na najwyższej kondygnacji, wykonanie drewnianych podestów montażowych na każdym przystanku, wykonanie wentylacji szybu, wykonanie przepustów na kable w szybie, w miejscu posadowienia szafy sterowej - otwór - 300 mm x 115 mm, obróbka drzwi przystankowych po osadzeniu - wykończenie. 5. Dostawa i montaż dźwigu osobowego nie stanowią przedmiotu zamówienia. Montaż dźwigu oraz doprowadzenie do pozytywnej decyzji na użytkowanie wydanej przez UDT zostanie zlecone przez Zamawiającego wyspecjalizowanej jednostce, która dostarczyła dźwig w ramach umowy z poprzednim Wykonawcą zadania. Wykonawca zobowiązany jest przygotować front robót montażowych do dnia 30 kwietnia 2015 roku zgodnie z wytycznymi budowlano - elektrycznymi do wykonania przed montażem dźwigu. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozbudowywany budynek przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu, śnieg, ujemne temperatury) i utrzymywać temperaturę odpowiednią do rodzaju wykonywanych prac. Zamawiający nie przewiduje możliwości ogrzewania budynku w trakcie prowadzonych prac ciepłem z kotłowni w istniejącym budynku szkoły. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 8. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć obiekt szkoły w podręczny sprzęt gaśniczy, zgodnie ze szczegółowymi zasadami doboru i rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, określonymi w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. 9. Podczas prowadzonych prac remontowych w istniejącym budynku szkoły podstawowej będą odbywać się zajęcia. 10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć na odbiór końcowy dokumentację odbiorową (2 kpl.), na którą składają się m.in.: - certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty na materiały, - protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych badań, sprawdzeń, - dziennik budowy wraz z oświadczeniem kierownika budowy zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane, - pełna dokumentacja powykonawcza zawierająca wszystkie zmiany (rysunki zamienne), wprowadzone w trakcie realizacji zadania, - kosztorys powykonawczy, - świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza robót. 11. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 12. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 72 miesiące zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert - Termin gwarancji. Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia i materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków. 13. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania oraz zapoznania ze szczegółowym zakresem robót budowlanych, pozostających do zakończenia zadania inwestycyjnego. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: - dokumentacja projektowa, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - projekt umowy, - przedmiar robót - dokument pomocniczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernikowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach