Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Szkoły o kotłownie wraz z instalacjami: sanitarnymi i elektrycznymi w Złotori

Gmina Lubicz ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48566212100 , fax. +48566782122
  • Data zamieszczenia: 2015-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubicz
    Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21 21
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48566212100, fax. +48566782122
    REGON: 87111871500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Szkoły o kotłownie wraz z instalacjami: sanitarnymi i elektrycznymi w Złotori
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje swym zasięgiem roboty budowlane związane z rozbudową budynku Szkoły Podstawowej w Złotori o budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, technologia wykonania tradycyjna, ściany murowane dwuwarstwowe, dach konstrukcji stalowej pokryty płytą warstwową z rdzeniem. pow. zabudowy 24,14 m2, pow. użytkowa 18,00 m2 kubatura 141,00 m2 wysokość 10,14 m szerokość 3,72 m długość 6,49 m. Roboty sanitarne dobrano kotłownię kaskadową gazowa przystosowaną do spalania gazu ziemnego GZ 50. Instalację gazowa wykonać z rur stalowych bez szwu, łączyć przez spawanie. Zabezpieczenie w postaci zaworu odcinającego gaz 1,2 cala. Kotły wraz z palnikiem powinny posiadać aktualne zezwolenie na dopuszczenie do obrotu, wymagane przez GIGE oraz znak bezpieczeństwa B. Całkowita moc zainstalowana Q 250 kW. Zapotrzebowanie ciepła dla celów grzewczych określone zostało w projekcie technicznym wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i wynosi: obieg grzewczy Nr 1 część istniejąca szkoły 20 300 W, obieg grzewczy Nr 2 budynek istniejący 12 230 W, obieg grzewczy Nr 3 projektowana rozbudowa 82 2000 W, obieg grzewczy Nr 4 nagrzewnica w centrali wentylacyjnej 78 470 W, obieg grzewczy Nr 5 sala gimnastyczna ogrzewanie podłogowe 39 600 W, dla instalacji cwu 17 200 W. Opis techniczny instalacji elektrycznej obejmuje dokumentacja techniczna. 4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robot wymaganych technologią. 4.2 Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć na odbiór końcowy dokumentację odbiorową 2kpl., na którą składają się m.in. certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty na materiały, protokoły z przeprowadzonych badań, sprawdzeń, dziennik budowy wraz z oświadczeniem kierownika budowy zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt. 2 ust. Prawo budowlane, pełna dokumentacja powykonawcza zawierająca wszystkie zmiany rysunki zastępcze, wprowadzone w trakcie realizacji zadania, kosztorys powykonawczy, świadectwo charakterystyki energetycznej, budynku, instalacje bezpieczeństwa pożarowego, geodezyjna inwentaryzację powykonawczą robot. 4.3 Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm. ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny tj. Dz.U. z 2014r.poz. 121 z późn. zm. i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi warunków, materiałów stosowanych w budownictwie. 4.4 Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 mcy. Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia z materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków. 4.5 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania oraz zapoznania ze szczegółowym zakresem robót budowlanych, pozostających do zakończenia zadania inwestycyjnego. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego. 4.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: 1 dokumentacja projektowa, 2 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3 projekt umowy, 4 przedmiar robót dokument pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4.800 zł (słownie złotych; cztery tysiące osiemset 00/100). Zamawiający wymaga wniesienia WADIUM na podstawie art. 45 Pzp, wniesione w formach zgodnie z art. 45 pkt 6 Pzp w terminie złożenia oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia nie mniej niz 2 lata
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach