Przetargi.pl
Remont pomieszczeń, budowa bieżni prostej oraz rozbudowa istniejącej sieci komputerowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy

Gmina Wiślica ogłasza przetarg

  • Adres: 28-160 Wiślica, ul. Okopowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 369 09 00 , fax. 41 369 09 01, 41 379 21 28
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiślica
    ul. Okopowa 8
    28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 369 09 00, fax. 41 369 09 01, 41 379 21 28
    REGON: 55173400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.wislica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń, budowa bieżni prostej oraz rozbudowa istniejącej sieci komputerowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy, budowa bieżni prostej do biegu na 60 m – 3 - torowej oraz rozbudowę istniejącej sieci komputerowej w ramach umowy nr RPSW.07.04.00-26-0062/18-00 o dofinansowanie Projektu nr RPSW.07.04.00-26-0062/18 pn.: "Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną kluczem do sukcesu Gminy Wiślica" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.4 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkolnej" Osi VII "Sprawne usługi publiczne" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania Zadanie od 1 do 3. 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 - Remont pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy. Zamówienie obejmuje: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wiślicy, Wiślica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, polegającymi na: 1. Zeskrobanie i zmycie starej farby, 2. Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, 3. Gruntowanie podłoży - powierzchnie pionowe, 4. Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych, 5. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania, 6. Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian bez szpachlowania, 7. Wykucie z murów ościeżnic drewnianych 8. Ościeżnice drzwiowe stalowe dwukrotne malowanie na budowie FD1 dla drzwi wewnątrzlokalowych wbudowane, 9. Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne fabrycznie wykończone, 10. Obsadzenie tablic podwójnych, 11. Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych 12. Ręczne skucie powierzchni betonu niezbrojonego, 13. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho-jedna warstwa, 14. Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na ostro, 15. Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm, 16. Gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome, 17. Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grubości 5 mm wykonywane w pomieszczeniach, 18. Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej rulonowe typu - Tarket, 19. Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin rulonowych, 20. Izolacje przeciwwilgociowe z folii, 21. Wywóz gruzu wraz z utylizacją, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 8 do SIWZ 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót - Załącznik Nr 9 do SIWZ 3) Obmiar - Załącznik Nr 10 do SIWZ UWAGA !!! Kolor farby do malowania wewnętrznego, farby olejnej do malowania, kolor posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych, kolor skrzydeł drzwiowych – uzgodnić i zatwierdzić u Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wiślicy. 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 - Budowa bieżni prostej. Zamówienie obejmuje: 1) Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod bieżnię 3 - torową 2) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. Łyżki 0.40 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km 3) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV 4) Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 10 cm 5) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm 6) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna 7) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna 8) Nawierzchnia poliuretanowa (natrysk) w kolorze czerwonym gr. 1,3 cm wraz z warstwą gruntującą 9) Malowanie linii segregacyjnych farbami poliuretanowymi metodą natryskową 10) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III-IV 11) Ława pod krawężniki betonowa zwykła 12) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt wykonawczy - Załącznik Nr 11 do SIWZ 2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik Nr 12 do SIWZ 3) Pozwolenie na budowę - Załącznik Nr 13 do SIWZ 3) Obmiar - Załącznik Nr 14 do SIWZ 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 3 - Rozbudowa istniejącej sieci komputerowej. Zamówienie obejmuje: 1 SALA 25 1) Montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19" - organizator kabla 2) Montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19" - przełącznik sieciowy 24x Rj45 Gigabit; 4xSFP 3) Tablice rozdzielcze 19" 24 sloty na moduły keystone 4) Montaż modułu RJ45 nieekranowanego na skrętce 4- parowej Kat.6 5) Tablice rozdzielcze światłowodowe wyposażona 6) Spawanie kabla światłowodowego jednomodowego w kasetach światłowodowych 7) Montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19" - listwa zasilająca 8) Moduł SFP 1gb WDM LC + patchcord SC/PC<->LC 9) Krosowanie - kabel miedziany w szafie dystrybucyjnej 2 SALA 26 10) Montaż gniazd abonenckich natynkowych Standard 40x40; 2xRJ45 11) Montaż gniazd abonenckich - montaż modułu RJ45 w gnieździe 12) Montaż modułu RJ45 nieekranowanego na skrętce 4- parowej Kat.6 13) Układanie poziomego okablowania strukturalnego Kat.6 14) Listwy instalacyjne przykręcane 60x40 15) Krosowanie - kabel miedziany w szafie dystrybucyjnej 3 ROZDZIELNIA 16) Montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19" - listwa zasilająca 17) Tablice rozdzielcze światłowodowe wyposażona 18) Spawanie kabla światłowodowego jednomodowego w kasetach światłowodowych 19) Montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19" - przełącznik sieciowy 24x Rj45 Gigabit; 4xSFP 20) Montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19" - organizator kabla 21) Moduł SFP 1gb WDM LC + patchcord SC/PC<->LC 4 SALA 28 22) Montaż gniazd abonenckich natynkowych 1x RJ45 23) Krosowanie - kabel miedziany w gnieździe abonenckim 5 SALA 23 24) Montaż gniazd abonenckich natynkowych 1x RJ45 25) Krosowanie - kabel miedziany w gnieździe abonenckim 6 SALA 44 26) Montaż gniazd abonenckich natynkowych 1x RJ45 27) Krosowanie - kabel miedziany w gnieździe abonenckim 7 SALA 27A 28) Montaż gniazd abonenckich natynkowych 1x RJ45 29) Krosowanie - kabel miedziany w gnieździe abonenckim 8 SALA 11 30) Montaż gniazd abonenckich natynkowych 1x RJ45 31) Krosowanie - kabel miedziany w gnieździe abonenckim 32) Układanie poziomego okablowania strukturalnego Kat.6 33) Listwy instalacyjne przykręcane o szer. 20 mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Przedmiar robót - Załącznik Nr 15 do SIWZ 2.4 UWAGA!!! 1. W przypadku prowadzenia robót budowlanych podczas funkcjonowania szkoły należy przewidzieć takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie placówki i prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający funkcjonowaniu tego budynku. 2. Zamawiający zastrzega sobie ustalenie ograniczeń czasowych co do godzin wykonywania prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 3 w wysokości: 1) Dla Zadania Nr 1 - Remont pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł). 2) Dla Zadania nr 2: Budowa bieżni prostej w wysokości: 1 000,00 zł, (słownie: jeden tysiąc zł) 3) Dla Zadania nr 3: Rozbudowa istniejącej sieci komputerowej w wysokości: 400,00 zł, słownie: (czterysta zł). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o/Wiślica nr rachunku: 37 8480 0004 2002 0060 0284 0005 z adnotacją: "wadium "– Zadanie Nr …….+Nazwa zadania 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji (dot. wadium w formie dokumentu elektronicznego) poprzez złożenie Wykonawcy oświadczenia o zwolnieniu wadium. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 16. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, - ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach