Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych DPS

Dom Pomocy Społecznej "Zacisze" ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Park 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5195020, 5195022 , fax. 089 5191070
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Zacisze"
    ul. Park 5 5
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5195020, 5195022, fax. 089 5191070
    REGON: 00029490600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budzetowa samorzadu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych DPS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego pn Remont pomieszczeń biurowych DPS Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45111100-8 Roboty w zakresie burzenia 45262300-4 Betonowanie 45262500-6 Roboty murarskie 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno kanalizacyjne i sanitarne 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 453111000-3.Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 453111000-0.Roboty w zakresie przewodów i opraw elektrycznych 45312000-7 Systemów alarmowych. 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w następującej dokumentacji przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do: 1 sporządzenia i przekazania przed podpisaniem umowy- planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oraz szczegółowego kosztorysu ofertowego. 2.prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi normami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz poleceniami inspektora nadzoru, pod stałym nadzorem technicznym z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i przeciwpożarowych dla tego rodzaju robót; 3.wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń powstałych z winy wykonawcy 4.zapewnienia kierownika budowy posiadającego wymagane uprawnienia budowlane, który zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji budowy 5.stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych Dz.U.04.92.881 z późn zm Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane w standardzie i zgodnie z obowiązującymi normami. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów, użyte w dokumentacji technicznej, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych 6.pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej zużytej podczas wykonywania robót 7.przeprowadzenia wymaganych prób i badań 8.przygotowania i dostarczenia dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem obiektu do użytkowania; 9.utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych usuwania na bieżąco zbędnych materiałów odpadów i śmieci oraz poniesienia kosztów z tym związanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 6.000 złotych słownie: sześć tysięcy złotych, w terminie do dnia 21.06.2013r, do godziny 9:00 . Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. 109, poz. 1158 z późn.zm przy czym: 1 wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno być wpłacone przelewem na konto Domu Pomocy Społecznej Zacisze w Olsztynku- Warmiński Bank Spółdzielczy w Jonkowie, nr 27 8857 0002 3001 0000 4138 0003. Na przelewie należy umieścić informację Wadium - przetarg na Remont pomieszczeń biurowych DPS. Wymagane dołączenie kopii wpłaty do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego; 2 wadium wnoszone w formie: pieniądza potwierdzenie wpłaty, poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Domu Pomocy Społecznej Zacisze ul. Park 5, 11-015 Olsztynek parter, pok. 10 w terminie do dnia 21.06.2013r do godziny 9:00. 3 w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności wadium będzie krótszy, to taka oferta podlega odrzuceniu ze względu na nie skuteczne wniesienie wadium. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z wyjątkiem Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zgodnie z art. 46, ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpszacisze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach