Przetargi.pl
Remont pokrycia dachu na kościele parafialnym p.w. św. Mikołaja w Jaszkowej Górnej.

Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Mikołaja w Jaszkowej Górnej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-312 Jaszkowa Góra, Jaszkowa Góra 69
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 868 78 06
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Mikołaja w Jaszkowej Górnej
    Jaszkowa Góra 69 69
    57-312 Jaszkowa Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 868 78 06
    REGON: 04007821200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna kościoła katolickiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachu na kościele parafialnym p.w. św. Mikołaja w Jaszkowej Górnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny pokrycia dachu na budynku kościoła parafialnego p.w. św. Mikołaja w Jaszkowej Górnej - transept i prezbiterium w zakresie: naprawy i uzupełnienia skorodowanych części więźby dachowej, wymiany łat, założenia folii paroprzepuszczalnej, wykonania opierzenia gzymsów, pasa nadrynnowego obróbek blacharskich rynien i rur spustowych blachy tytan cynk, wykonania nowego pokrycia z dachówki ceramicznej (405,62 m2) oraz częściowo pokrycie blachą z tytano-cynku (103,60 m2), wymiany zwodów napowietrznych instalacji odgromowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 2 000,- zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, iż nie są wykluczeni na podstawie art. 24, oraz że spełniają wymogi określone w art.22.ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U.z 2006 r. Nr 164, poz. 11163 z późn. .zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - uprawnienia budowlane - doświadczenie (wykaz podobnych robót - obiekty zabytkowe + referencje),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.klodzko.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach