Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. Władysława Grabskiego 26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8764243 , fax. 076 8764235
- Data zamieszczenia: 2009-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
ul. Władysława Grabskiego 26 26
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 076 8764243, fax. 076 8764235
REGON: 00001775600450 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wykładziny, malowanie pomieszczeń biurowych i stolarki okiennej na III piętrze oraz malowanie klatek schodowych w budynku nr 1 w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zamówienia : 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych stanowiących bieżącą konserwację w budynku nr 1 Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 polegających na: a) wymianie wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych na III piętrze, b) malowaniu pomieszczeń biurowych na III piętrze, c) malowaniu stolarki okiennej na III piętrze, d) malowaniu trzech klatek schodowych i ciągów komunikacyjnych na przyziemiu, parterze, I piętrze, II piętrze, III piętrze. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) dokumentacji projektowej w tym przedmiarze robót, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg zał. nr 1 do instrukcji i udokumentuje, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) złożonego oświadczenia wg załącznika nr 1 do instrukcji. 2) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Warunek określony zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) podpisane oświadczenie wg załącznika nr 1 do instrukcji. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie warunek zostanie spełniony jeżeli każdy z podmiotów osobno wykaże i udokumentuje spełnienie warunków określonych w pkt 1. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) załącznika nr 2 do instrukcji pn. Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że wymienione w załączniku nr 2 roboty zostały wykonane należycie. 2) załącznika nr 3 do instrukcji pn. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów potwierdzających, że osoba wykazana w załączniku nr 3 posiada wymagane uprawnienia. Ad.1) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 2 pn. Wykaz wykonanych robót budowlanych, że wykonał (zakończył) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o wartości zamówienia min. 100.000 zł każde. Każde zadanie winno być związane z remontem pomieszczeń i układaniem wykładziny o powierzchni min. 600m2. Zamawiający uzna Wykaz wykonanych robót budowlanych za kompletny jeżeli Wykonawca dołączy do wykazu dokument potwierdzający, że wykazane w wykazie zamówienie zostało należycie wykonane. Ad.2) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 3 do instrukcji pn. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, że: 1. Dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą: 1) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006r. nr 156 poz. 1118 ze zmianami) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Zamawiający uzna Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia za kompletny jeżeli Wykonawca dołączy do wykazu aktualne ww. dokumenty. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy mogą uzupełniać się doświadczeniem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli jeden, niektórzy lub każdy z podmiotów wykaże i udokumentuje zadania na spełnienie warunku pkt 2. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy w zał. nr 1 do instrukcji, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków odbędzie się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do instrukcji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do instrukcji stwierdzający, że Wykonawca wykonał (zakończył) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o wartości zamówienia min. 100.000 zł każde. Każde zadanie winno być związane z remontem pomieszczeń i układaniem wykładziny o powierzchni min. 600m2. 4) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykazane w zał. nr 2 do instrukcji zostały należycie wykonane. 5) Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wg zał. nr 3 do instrukcji. 6) Dokumenty potwierdzające, ze osoba wykazana w zał. nr 3 do instrukcji posiada wymagane uprawnienia, tj.: a) aktualne uprawnienia budowlane, b) aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. 2. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową). 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń na lokal gastronomiczny z kręgielnią, siłownie i salę fitness w Gminnym Parku Wodnym ZDRÓJ (2-GI)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń na lokal gastronomiczny z kręgielnią, siłownie i salę fitness w Gminnym Parku Wodnym ZDRÓJ
Dodano: 2016-07-12 - Remont części pomieszczeń piwnic i parteru w budynku przy ul. 1 Maja 16 w Kątach Wrocławskich.
Dodano: 2016-07-07 - Remont dachu i elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, Adres: ul. Wąska 5,5A,5B, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń dydaktycznych Zespołu Szkół Nr 1 - budynek przy ul. Komisji Edukacji Narodowej Nr 6 w Lubinie.
Dodano: 2016-07-04 - Remont dachu budynku Przedszkola Publicznego nr 3 w Kamiennej Górze przy ul. Papieża Jana Pawła II 20
Dodano: 2016-06-29 - Modernizacja ogólnodostępnej sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i szatniowo - sanitarnym, Budynek Obornickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, (obiekt sali gimnastycznej o wymiarach 22 m x 37 m, małej sali gimnastycznej o wymiarach 13 m x 13 m, ciężarowni oraz zaplecza szatniowo - sanitarnego)
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń dydaktycznych Zespołu Szkół Nr 1 - budynek przy ul. Komisji Edukacji Narodowej Nr 6 w Lubinie.
Dodano: 2016-06-13 - Remont pomieszczeń na potrzeby bazy mobilizacyjnej w budynku nr 1 kompleks 2998 w Żaganiu
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie prac budowlanych, wod-kan-c.o i elektrycznych w lokalu mieszkalnym przy ul. Słonecznej 27/ 4 w Zachowicach i lokalu mieszkalnym przy ul. Glinianej 14/2 w Stradowie.
Dodano: 2016-06-01