Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 68200 Żary, ul. Zakopiańska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 791 469 , fax. 684 539 004
- Data zamieszczenia: 2017-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.
ul. Zakopiańska 7
68200 Żary, woj. lubuskie
tel. 684 791 469, fax. 684 539 004
REGON: 8015657600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachowego na budynkach mieszkalnych przy ul. Katowickiej 4 i Jagiełły 8 w Żarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie pokrycia dachowego na budynkach mieszkalnych. Zamówienie składa się z 2 części: CZĘŚĆ I - przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem murów kominowych, wymianą obróbek blacharskich oraz innych robót w budynku mieszkalnym przy ul. Katowickiej 4 w Żarach. Zakres prac objętych zadaniem, z zastrzeżeniem opisanym w pkt. 3.1. określa przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. CZĘŚĆ II- przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego na budynku przy ul. Jagiełły 8 w Żarach, polegający na: wzmocnieniu konstrukcji więźby dachowej, wymianie połaci (deskowania) dachu, wymianie pokrycia z papy termozgrzewalnej, wymianie obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem, częściowe przemurowanie murów kominowych, uzupełnienie tynków. Budynek znajduje się strefie ochrony konserwatorskiej. Zakres prac objętych zadaniem, z zastrzeżeniem opisanym w pkt. 3.1. określa przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. 3.1.UWAGA: Zamawiający ustala, iż wynagrodzenie wykonawcy za wykonany remont dachu jest wynagrodzeniem ryczałtowym tj. w szczególności wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie mógł przewidzieć rozmiaru oraz kosztów prac. Wynagrodzenie to nie ulega zmianie i obejmuje wszelkie koszty robót i materiałów także tych niewyspecyfikowanych w dokumentach przetargowych, a niezbędnych do wykonania całości prac objętych niniejszą umową w sposób zgodny z wymogami sztuki budowlanej oraz przepisami obowiązującego prawa budowlanego. Przedmiar jest dokumentem pomocniczym, nie będzie stanowił podstawy rozliczenia, nie zwalnia wykonawcy z samodzielnego określenia zakresu koniecznych robót mających na celu prawidłową realizację zamówienia. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę w zakresie prac dekarsko-blacharskich, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art 29 ust 3a ustawy pzp Wykonawca uprawdopodabnia w sposób następujący: poprzez złożenie oświadczenia na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań w następujący sposób: każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca lub podwykonawca złoży oświadczenie, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie sankcją w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08