Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego budynku szkolnego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim przy ul. 29 Listopada 7

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 2871309 , fax. 0-52 3878746
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
    ul. 23 Stycznia 13 13
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 2871309, fax. 0-52 3878746
    REGON: 09319871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsoizsolec.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego budynku szkolnego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim przy ul. 29 Listopada 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont obejmuje wymianę pokrycia dachu z dachówki ceramicznej wraz z podkładem dachowym oraz wymianę obróbek blacharskich, pasów nadrynnowych, rynien i rur spustowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadaja uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień i wykażą się wykonaniem co najmniej 3 robót tożsamych z przemiotem zamówienia o wartości co najmniej 150.000złotych w okresie ostatnich trzech lat, posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dyspponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dysponuja co najmniej jedna osobą posiadającą uprwnienia budowlane z branży konstrukcyjno-budowlanej, znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlagają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówien publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisana oferta przetargowa- wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do siwz,podpisane oświadczenie zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy pzp, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2,qwykaz kadry technicznej przewidzianej do realizacji zamówienia sporzadzony wg załącznika nr 3 do siwz, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, oświdczenie o posiadaniu przez pracowników Wykonawcy aktualnego przeszkolenia bhp, aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej( wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,wykaz co najmniej trzech robót o podobnym charakterze na kwotę minimum 150.000 zlotych każda, zrealizowany w okresie ostatnich 3 lat, załącznik nr 4 do siwz oraz referencje na potwierdzenie nalezytego wykonania tych robót, podpisany przez uprawniona osobę kosztorys ofertowy, który należy sporządzić zgodnier z załączonym przedmiarem robót stanowiących załącznik nr 5 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsoizsolec.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach