Przetargi.pl
Remont chodników przy ul.Toruńskiej przed Ośrodkiem Zdrowia i przed kościołem w m.Złotoria gm.Lubicz

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6782709 , fax. 0-56 6782709
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska 36A 36A
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6782709, fax. 0-56 6782709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodników przy ul.Toruńskiej przed Ośrodkiem Zdrowia i przed kościołem w m.Złotoria gm.Lubicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót drogowych polegających na remoncie chodników przy ul. Toruńskiej przed Ośrodkiem Zdrowia i przed kościołem w m. Złotoria gm. Lubicz. Zakres robot obejmuje: 1. Chodnik przy Ośrodku Zdrowia a) roboty rozbiórkowe - rozbiórka betonowego wjazdu do przychodni grubości do 20cm o pow. 16,2m2 - rozbiórka obrzeży chodnikowych 8x30cm o długości 44,0m - rozbiórka krawężników 15x30cm o długości 12,0m - rozbiórka chodnika z płyt betonowych 35x35cm o powierzchni 39,6 m2 - wywiezienie gruzu z rozbiórki b) budowa - korytowanie gr. 30cm na powierzchni 101,84 m2 - odwiezienie nadmiaru ziemi na od. do 2km - warstwa odsączająca gr.,10cm z piasku na pow. 101,84 m2 - podbudowa z betonu kl.B-15 o gr.15cm na pow. 101,84 m2 - krawężniki betonowe 12x25cm wtopione o długości 46,5m - ułożenie kostki brukowej betonowej gr.8cm na podsypce cem. piaskowej o pow.101,84m2 2. Chodnik przy kościele a) roboty rozbiórkowe - rozbiórka betonowego wjazdu do kościoła o grubości do 15cm o pow. 11,93m2 - rozbiórka obrzeży chodnikowych 8x30cm o długości 19,50m - rozbiórka krawężników 15x30cm o długości 125,0m - rozbiórka chodnika z płyt betonowych 50x50cm o powierzchni 197,36 m2 - wywiezienie gruzu z rozbiórki b) budowa - korytowanie gr. 25cm na powierzchni 11,93 m2 - korytowanie gr. 10cm na powierzchni 197,36 m2 - odwiezienie nadmiaru ziemi na od. do 2km - podbudowa z betonu kl.B-15 o gr.15cm na pow. 11,93m2 - krawężniki betonowe 12x25cm wtopione na ławie betonowej z B-15 o długości 16,0m - krawężniki betonowe 15x30cm wystające na ławie betonowej z B-15 z oporem o długości 117,0m - obrzeża betonowe chodnikowych 8x30cm o długości 19,50m - warstwa podsypkowa cementowo-piaskowa gr.5cm na pow.197,36m2 - ułożenie kostki brukowej betonowej gr.6cm na podsypce cem. piaskowej o pow.197,36m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452232221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity ze zmianami), i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiące załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ, W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia: a) oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - załącznik Nr 3, b) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - załącznik Nr 4, c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 5, d) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia - załącznik Nr 6. e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 7 2. Dokumenty: a) kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS - załącznik nr 8, 3. Wszystkie kserokopie dokumentów, o których mowa powyżej muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną