Przetargi.pl
Remont parkingu przy Starostwie Powiatowym w Inowrocławiu

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 353 72 28 , fax. ---
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 384 c
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 353 72 28, fax. ---
    REGON: 92366360000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpinowroclaw.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont parkingu przy Starostwie Powiatowym w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont parkingu przy Starostwie Powiatowym w Inowrocławiu. 2. Projekt remontu opracowano przy następujących założeniach: - rozbiórkę starych i wykonanie nowych obramowań wszystkich elementów nawierzchni w obrębie jezdni, głównego parkingu, placu przylegającego oraz chodnika, - frezowanie nawierzchni, - w obrębie jezdni, głównego parkingu oraz placu przylegającego do budynku Urzędu Miasta wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-asfaltowej w celu zapewnienia odpowiednich spadków zapewniających odprowadzenie wody opadowej do istniejących wpustów, - czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej między warstwami, - w obrębie jezdni ,głównego parkingu oraz placu przylegającego do budynku Urzędu Miasta wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej, - regulacja wysokościowa nawierzchni kostki brukowej betonowej na szerokości około 1 m w celu dowiązania wysokościowego do istniejącego wejścia do budynków oraz nowej nawierzchni jezdni z zachowaniem spadków, - ułożenie nowej nawierzchni chodnika z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm (warstwa ścierlana), - regulacje wysokościową wpustów ulicznych oraz studni, - wykonanie (odtworzenie) oznakowania poziomego. 3. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiORB) stanowiącą załącznik do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania wizji lokalnej w terenie (na podstawie art. 9a ustawy Pzp) obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający załącza do niniejszej SIWZ przedmiar robót, który należy traktować tylko jako materiał pomocniczy. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego zaleca się Wykonawcom sporządzenia własnego przedmiaru robót celem wyliczenia ceny oferty. 7. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. 8. Podstawą ustalenia ceny brutto oferty będzie kosztorys ofertowy opracowany przez Wykonawcę na podstawie wytycznych i zaleceń określonych w STWiORB, SIWZ oraz wniosków wynikłych po dokonaniu wizji lokalnej miejsca wykonywania robót budowlanych. Rozliczenia i płatności zostały określone w SIWZ i postanowieniach umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty kosztorys ofertowy. 9. W przypadku, gdy w STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. 10. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno- budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum dwuletniej gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia. 12. Rękojmia z tytułu wykonania przedmiotu umowy będzie wynosić 48 miesięcy. 13. Podczas prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania czasowej organizacji ruchu drogowego, którą wykona we własnym zakresie zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków Technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8149 0000 0022 6266 2000 0005 (przelew: zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Wadium należy wnieś na Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384c, 88-100 Inowrocław (nie wnosić na Powiat Inowrocławski).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, b) oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, c) potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach