Przetargi.pl
Dostawa leków niezbędnych do pracy w poradniach w SPZPS we Włocławku

Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 165 397 , fax. 544 165 323
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych
    ul. Szpitalna
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 165 397, fax. 544 165 323
    REGON: 91033295300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzps.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków niezbędnych do pracy w poradniach w SPZPS we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków niezbędnych do pracy w poradniach Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku przez okres 12 miesięcy tj. od daty zawarcia umowy do 31.03.2021 r., w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo – cenowy. 1) Oferent powinien zapewnić pełny asortyment, płynną realizację zamówień oraz transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt. 2) Dopuszcza się zaoferowanie zamienników synonimowych – równoważnych (ten sam skład chemiczny, postać, zastosowanie) produktów do tych przedstawionych w formularzu asortymentowo-cenowym. 3) Przez dostawę leków Zamawiający rozumie sukcesywną dostawę w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych. Dostawy winny być realizowane przez Wykonawcę maksymalnie w ciągu 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiane preparaty do poszczególnych komórek organizacyjnych – przychodni SPZPS we Włocławku (ul. Szpitalna 6a, ul. Łady 10, ul. Radosna 5, ul. Stodólna 70) – zgodnie z zapotrzebowaniem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6) Oferowane produkty w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane przepisami pozwolenia dopuszczenia do obrotu w zależności od klasyfikacji danego środka: - w odniesieniu do środków zakwalifikowanych jako produkty lecznicze – aktualną na dzień złożenia ofert przetargowych decyzję Ministra Zdrowia na dopuszczenie do obrotu rynkowego produktu leczniczego. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dowolnej pozycji asortymentu. Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw. 8) Zamawiający dopuszcza zmianę postaci proponowanych preparatów – tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki, drażetki i odwrotnie, fiolki na ampułki i odwrotnie. 9) Zamawiający dopuszcza wycenę leku równoważnego pod względem składu chemicznego i dawki. Zamawiający dopuszcza wycenę leku równoważnego, który może się różnić postacią (tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki, drażetki i odwrotnie, fiolki na ampułki i odwrotnie) przy zachowaniu tej samej drogi podania. 10) W przypadku leków onkologicznych, substancja czynna w różnych dawkach musi pochodzić od jednego producenta, przy zachowaniu tej samej drogi podania leku. 11) W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy. 12) Termin przydatności oferowanych środków nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego. 13) Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen jednostkowych brutto przez cały okres realizacji zamówienia. Nie dotyczy cen leków z listy leków refundowanych, określonych przez Ministra Zdrowia. 14) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 16) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, adresów e-mail i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędne jest dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 17) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 18) Zamawiający wymaga dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz oferty - zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; b) Formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z treścią załącznika nr 1A do SIWZ; c)Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; d) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (fakultatywnie jeżeli dotyczy); f) Pełnomocnictwo (fakultatywnie jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach