Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kcynia

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, Rynek 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    Rynek 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350872
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kcynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Realizacja zamówienia obejmuje zakres robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową, obejmujący remont ul. Jana Kantego w Kcyni, przebudowę drogi w m. Grocholin i przebudowę drogi w m. Szczepice, na które składają się m.in. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, prace ziemne, roboty dot. nawierzchni, zjazdów i chodników oraz roboty wykończeniowe, wykonanie stałej organizacji ruchu i geodezyjnego pomiaru powykonawczego zrealizowanych obiektów drogowych wraz z potwierdzeniem złożenia operatu w ośrodku dokumentacji geodezyjnej, w zakresie określonym w nw. dokumentacji projektowej:a) dla ul. Jana Kantego w Kcyni:- projekt budowlany pn. „Remont ulicy Kantego w Kcyni” z listopada 2022 r.,- szczegółowa specyfikacja techniczna z listopada 2022 r.,- projekt zmiany stałej organizacji ruchu z listopada 2022 r.,- przedmiar z listopada 2022 r.,b) dla drogi w m. Grocholin:- projekt architektoniczno-budowlany z dn. 10 stycznia 2023 r.,- szczegółowa specyfikacja techniczna z dn. 23 grudnia 2022 r. oraz 10 stycznia 2023 r.,- projekt stałej organizacji ruchu z dn. 9 listopada 2022 r.,- przedmiar z dn. 18 stycznia 2023 r.,c) dla drogi w m. Szczepice:- projekt budowlany z dn. 21 grudnia 2022 r.,- szczegółowa specyfikacja techniczna z grudnia 2022 r.,- projekt stałej organizacji ruchu z grudnia 2022 r.,- przedmiar z grudnia 2022 r.,2. Zamawiający zwraca wszystkim zainteresowanym uwagę, że dokładny opis przedmiotu zamówienia (szczegółowy zakres realizowanej inwestycji oraz wymagania jakościowe) znajduje się w ww. dokumentach - wskazanych również w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SWZ (tj. w szczególności w: projektach budowalnych i technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót dla poszczególnych branż oraz w zgłoszeniach zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych) – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych), Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Ww. dotyczy również robót nieujętych w przedmiarze robót a wynikających wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych i SWZ. Przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumentację pomocniczą w celu oszacowania zaoferowanej ceny.3. W związku z powyższym Zamawiający zaleca potencjalnym Wykonawcom bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów / braków w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają tegoż Wykonawcę, gdyż zgodnie z ww. zastrzeżeniem winny one uwzględniać okoliczności, dane i informacje mogące wpłynąć na cenę zamówienia, a wynikające z ww. dokumentacji i warunków.4. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt V ppkt 6 SWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w Rozdziale II SWZ i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w Rozdziale III SWZ (w szczególności: ilekroć w dokumentacji postępowania oraz dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia pojawiają się znaki towarowe bądź nazwy własne produktów / towarów / urządzeń / etc. należy traktować je jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza w takich wypadkach wszelkie dostępne na rynku rozwiązania równoważne w ww. rozumieniu tego sformułowania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020.299 t.j.).3. Wadium w pieniądzu winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert.4. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SWZ.5. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.760726.2023” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie,b) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,c) winno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego,d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania (wskazane na 1. stronie SWZ),f) jako beneficjent gwarancji / poręczenia winien być wskazany Zamawiający,g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) poręczenie / gwarancja winno/a obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia / gwarancji), bądź z treści dokumentu winno wynikać, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium – w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 112 ustawy oraz nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania:a) z powodu okoliczności określonych w art. 108 ustawy,b) z powodu okoliczności określonych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy,c) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.p.: Dz.U.2022.835).2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą:a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:- być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;b) posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:- Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu;c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:- być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł,d) posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:- wykazać należyte (bez wad, opóźnienia i zgodnie z umową) wykonanie równoważnych zamówień w ilości nie mniejszej niż 2 (dwa) w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat (ilość zamówień należy rozumieć jako liczbę zawartych umów na remont / modernizację / przebudowę / budowę / rozbudowę drogi), której długość była zbliżona do określonej w przedmiotowym postępowaniu – za zamówienia równoważne Zamawiający uzna przebudowanie / wyremontowanie / zmodernizowanie wybudowanie / rozbudowanie drogi spełniającej ww. wymagania, tj. o długości wynoszącej co najmniej 900 m lub większej;- dysponować nie mniej niż 1 osobą mogącą spełniać obowiązki osoby funkcyjnej związanej z realizacją inwestycji, tj.: kierownikiem robót branży drogowej – osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac branży drogowej, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywała obowiązki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegających na przebudowie / remoncie / modernizacji / budowie / rozbudowie drogi;- dysponować nie mniej niż 1 osobą mogącą spełniać obowiązki osoby funkcyjnej związanej z realizacją inwestycji, tj.: „inspektorem nadzoru archeologicznego” – osobą posiadającą wykształcenie i uprawnienia w zakresie prowadzenia badań archeologicznych, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywała obowiązki nadzoru archeologicznego dla inwestycji polegających na przebudowie / remoncie / modernizacji / budowie / rozbudowie drogi.3. Ocena spełnienia warunków określonych w ppkt. 2 zostanie przez Zamawiającego dokonana poprzez analizę dokumentów, określonych w pkt. X SWZ, złożonych przez Wykonawców na wezwanie Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach