Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 85-826 Bydgoszcz, ul. Szpitalna 19
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3709124 , fax. 052 3709125
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 19 19
85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3709124, fax. 052 3709125
REGON: 09235474600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Oddziału Neurologii w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest remont Oddziału Neurologii w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy, szczegółowo opisany w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokument o którym mowa w pkt. 5.1.1. SIWZ. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym : 1.wykażą się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania min. 1 roboty obejmującej prace ogólnobudowlane na kwotę min. 250 000 zł brutto . 2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia określone w przepisach Prawa budowlanego odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia , w tym : 1 kierownikiem budowy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty , o których mowa w pkt 5.1.3. oraz 5.1.7. i 5.1.8. SIWZ . Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi przedstawić ( załączyć do oferty) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz dokument o którym mowa w pkt. 5.1.6 SIWZ tj. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na kwotę nie niższą niż 250 000 zł . -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty o których mowa w pkt. 5.1.2. SIWZ . Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/ nie spełnia , czyli : nie spełnia warunku - za brak dokumentu, lub przedstawienie niewłaściwego dokumentu , spełnia warunek - za przedstawienie ważnego i zgodnego z SIWZ dokumentu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty ( według punktów w SIW): 5.1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa w/w dokument odrębnie). 5.1.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; ( W przypadku oferty składanej wspólnie , każdy wykonawca składa w/w dokument odrębnie ). 5.1.3.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru końcowego ), w tym min. 1 robota obejmująca prace ogólnobudowlane na kwotę min. 250 000 zł brutto. ( W przypadku składania oferty wspólnej w/w wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku ) 5.1.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wymagane jeżeli wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje własnym potencjałem kadrowym i jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5.1.8. SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5.1.5.Oświadczenie z art. 22 ustawy PZP o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie lub składają jeden dokument podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 5.1.6.Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, opiewające na kwotę nie niższą niż 250 000 zł. - aktualne na dzień składania ofert wraz z pisemnym zobowiązaniem do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotowego zamówienia i dostarczenia kopii dokumentu aktualizującego ubezpieczenie do Zamawiającego w terminie do 3 dni przed upływem pierwotnego terminu ubezpieczenia. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone dokumenty potwierdzające, że Wykonawcy łącznie spełniają ten warunek). 5.1.7. uprawnienia budowlane kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , 5.1.8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich posiadanych kwalifikacji zawodowych, a także wykonywanych przez nie funkcji, wg wzoru stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ ( w przypadku składania oferty wspólnej , wykonawcy składają jeden wykaz , a warunek ten zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie) . Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli pełnomocnictw , lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne by było unieważnienie postępowania lub odrzucenie oferty. 5.3.Podmioty, mające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty równoważne, określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27