Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU PRZYLEGŁEGO DO ULIC RZEMIEŚLNICZEJ, GRZYBOWEJ, JAGODOWEJ, JARZĘBINOWEJ I PRZEMYSOWEJ WE WSI ZAMOŚĆ, GMINA SZUBIN

Urząd Miejski w Szubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910700, 3910701
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szubinie
    ul. Kcyńska 12 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910700, 3910701
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU PRZYLEGŁEGO DO ULIC RZEMIEŚLNICZEJ, GRZYBOWEJ, JAGODOWEJ, JARZĘBINOWEJ I PRZEMYSOWEJ WE WSI ZAMOŚĆ, GMINA SZUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przyległego do ulic Rzemieślniczej, Grzybowej, Jagodowej, Jarzębinowej i Przemysłowej we wsi Zamość, gmina Szubin, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587) oraz przepisami szczególnymi; składającego się z: 1) Ustaleń projektu planu (stanowiących treść uchwały) - 6 egz.; 2) Rysunku planu (6 egz.) wraz z pomniejszeniem rysunku planu do skali umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym w formacie A4; 3) Opracowań branżowych wykonanych w skali planu - 3 egz. 2. Opracowanie obejmuje teren o powierzchni ok. 18 ha. 3. Opracowanie projektu rysunku planu z zastosowaniem barwnych oznaczeń graficznych, zgodnie z ww. rozporządzeniem - 6 egz. 4. Dostarczenie planu w wersji cyfrowej (nośnik elektroniczny CD-R), który będzie umożliwiał pracę w środowisku Windows (w formacie Word); 5. Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zapisów ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) w wersji papierowej i elektronicznej zapisanej na CD-R; 6. Opracowanie prognozy skutków finansowych w wersji papierowej i elektronicznej zapisanej na CD-R; 7. Opracowanie ekofizjograficzne dla obszaru projektu planu miejscowego. 8. Dostarczenie 1 egz. zalaminowanego planu miejscowego w formacie A4. 9. Przygotowanie projektu planu do uzgodnień oraz odpowiedzi na składane wnioski i uwagi. 10. W przypadku konieczności uzyskania zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, przygotowanie odpowiednich wniosków w imieniu Burmistrza, zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 1995 r. Nr 16 poz. 78 z późn. zm.); 11. Przygotowanie wykazu wniosków, opinii, uzgodnień oraz uwag wniesionych do wyłożenia do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; 12. Opracowanie teczki formalno - prawnej ww. planu miejscowego w celu przedstawienia go wojewodzie, który oceni zgodność planu z przepisami prawnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Wykonawcy, których oferta będzie zawierała wszystkie dokumenty określone w pkt VI SIWZ. 1.6 Wykonawcy, którzy zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy i złożą zaparafowany wzór umowy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3) Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wobec Urzędu Skarbowego oraz z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Referencje potwierdzające, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał przynajmniej jedną usługę, tj. opracowanie projektu planu miejscowego. 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wykonawca winien przedstawić kserokopię uprawnień urbanistycznych oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w okręgowej izbie urbanistów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach