Urząd Miejski w Szubinie ogłasza przetarg
- Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3910700, 3910701
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12 12
89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3910700, 3910701 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU PRZYLEGŁEGO DO ULIC RZEMIEŚLNICZEJ, GRZYBOWEJ, JAGODOWEJ, JARZĘBINOWEJ I PRZEMYSOWEJ WE WSI ZAMOŚĆ, GMINA SZUBIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przyległego do ulic Rzemieślniczej, Grzybowej, Jagodowej, Jarzębinowej i Przemysłowej we wsi Zamość, gmina Szubin, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587) oraz przepisami szczególnymi; składającego się z: 1) Ustaleń projektu planu (stanowiących treść uchwały) - 6 egz.; 2) Rysunku planu (6 egz.) wraz z pomniejszeniem rysunku planu do skali umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym w formacie A4; 3) Opracowań branżowych wykonanych w skali planu - 3 egz. 2. Opracowanie obejmuje teren o powierzchni ok. 18 ha. 3. Opracowanie projektu rysunku planu z zastosowaniem barwnych oznaczeń graficznych, zgodnie z ww. rozporządzeniem - 6 egz. 4. Dostarczenie planu w wersji cyfrowej (nośnik elektroniczny CD-R), który będzie umożliwiał pracę w środowisku Windows (w formacie Word); 5. Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zapisów ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) w wersji papierowej i elektronicznej zapisanej na CD-R; 6. Opracowanie prognozy skutków finansowych w wersji papierowej i elektronicznej zapisanej na CD-R; 7. Opracowanie ekofizjograficzne dla obszaru projektu planu miejscowego. 8. Dostarczenie 1 egz. zalaminowanego planu miejscowego w formacie A4. 9. Przygotowanie projektu planu do uzgodnień oraz odpowiedzi na składane wnioski i uwagi. 10. W przypadku konieczności uzyskania zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, przygotowanie odpowiednich wniosków w imieniu Burmistrza, zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 1995 r. Nr 16 poz. 78 z późn. zm.); 11. Przygotowanie wykazu wniosków, opinii, uzgodnień oraz uwag wniesionych do wyłożenia do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; 12. Opracowanie teczki formalno - prawnej ww. planu miejscowego w celu przedstawienia go wojewodzie, który oceni zgodność planu z przepisami prawnymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Wykonawcy, których oferta będzie zawierała wszystkie dokumenty określone w pkt VI SIWZ. 1.6 Wykonawcy, którzy zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy i złożą zaparafowany wzór umowy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3) Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wobec Urzędu Skarbowego oraz z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Referencje potwierdzające, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał przynajmniej jedną usługę, tj. opracowanie projektu planu miejscowego. 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wykonawca winien przedstawić kserokopię uprawnień urbanistycznych oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w okręgowej izbie urbanistów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębach geodezyjnych Mała Klonia, Wielka Klonia, Przyrowa, Gostycyn w gminie Gostycyn
Dodano: 2014-09-15 - OPRACOWANIE ZMIAN STUDIÓW UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA MIASTA BRODNICY, GMINY BRODNICA I GMINY ZBICZNO ORAZ MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W REJONIE: WSI ZBICZNO, POKRZYDOWO - MARIANY (GM. ZBICZNO) I REJONIE ULICY WCZASOWEJ W BRODNICY W RAMACH KONKURSU DOTACJI NA DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W ZAKRESIE PLANOWANIA WSPÓŁPRACY W RAMACH MIEJSKICH OBSZARÓW FUNKCJONALNYCH (EDYCJA 2) PROGRAMU OPERACYJNEGO POMOC TECHNICZNA 2007 - 2013 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO
Dodano: 2014-08-29 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie wsi Grębocin
Dodano: 2014-07-02 - Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu ograniczonego ulicami Legionów, Poniatowskiego, Karabinierów, Piłsudskiego i Kruszelnickiego w Grudziądzu
Dodano: 2014-06-27 - Sporządzenie projektów: miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Lubicz
Dodano: 2014-02-20 - Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu ograniczonego ulicami Szosą Toruńską, Drogą Mazowiecką i granicą administracyjną miasta Grudziądza
Dodano: 2014-01-29 - Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu ograniczonego ulicami Szosą Toruńską, Rataja, osiedlem Ceynowy, osiedlem Mniszek, lasem i ulicą Południową w Grudziądzu
Dodano: 2014-01-29 - Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu ograniczonego ulicami Chełmińską, Bydgoską oraz terenami kolejowymi w Grudziądzu
Dodano: 2013-05-20 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru nad jeziorami Radodzierz i Łąkosz, gmina Nowe
Dodano: 2013-04-24 - OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA BRODNICY DLA OBSZARU W REJONIE ULICY LIDZBARSKIEJ I 18 STYCZNIA - ZA TORAMI KOLEJOWYMI DO GRANIC MIASTA Z GMINĄ BRODNICA W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ OBSZARU POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC: 18 STYCZNIA I POLNEJ DO GRANIC MIASTA Z GMINĄ BRODNICA (OBSZAR O POWIERZCHNI OKOŁO 62ha ORAZ DLA OBSZARU W REJONIE ULIC: GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO ORAZ ŻMIJEWSKIEJ W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ OBSZARU POŁOŻONEGO W REJONIE ULICY ŻMIJEWSKIEJ DO GRANIC MIASTA Z GMINĄ BRODNICA (OBSZAR O POWIERZCHNI OKOŁO 4,0ha)
Dodano: 2013-04-10