Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu ogłasza przetarg
- Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 075 7619224
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu
ul. Konstytucji 3-go Maja 54 54
58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
tel. 075 7619150, 7616288, fax. 075 7619224
REGON: 23082155200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont nawierzchni ulicy Podleśnej w Karpaczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni ulicy Podleśnej. Remont w ciągu ulicy Podleśnej na długości 331,0 m i średniej szerokości 3,5 m. Prace polegać będą na wykonaniu: a) wymiana krawężników betonowych 30 x15 na ławie betonowej z oporem 60 m, b) ułożenie korytek betonowych na ławie betonowej gr 10 cm na długości 120 m po stronie zalesionej, c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznej, d) wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno asfaltową, e) regulacja wysokościowa urządzeń instalacji podziemnych, f) ułożenie warstwy wiążącej- bitumicznej o średniej grubości 4,0 cm, g) ułożenie warstwy ścieralnej - bitumicznej o średniej grubości 3,0 cm, h) uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni tłuczniem 0-31 oraz ich stabilizację, i) regulację istniejących wjazdów na działki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . 6. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia bez ograniczenia w zakresie branży drogowej, tj. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, d) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność do tej izby,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 331 z drogą powiatową nr 1125D i projektowaną drogą gminną w Polkowicach w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadania pn.: Rozbudowa infrastruktury technicznej w Polkowickiej Podstrefie LSSE - połączenie drogi wojewódzkiej i powiatowej
Dodano: 2016-07-26 - Budowa skrzyżowania drogi gminnej i powiatowej nr 1124D w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadania pn.: Rozbudowa infrastruktury technicznej w Polkowickiej Podstrefie LSSE - połączenie drogi wojewódzkiej i powiatowej
Dodano: 2016-07-26 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie miasta Wołowa.
Dodano: 2016-02-02 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Wołów.
Dodano: 2016-02-02 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg i chodników z masy bitumicznej na terenie miasta Polanica Zdrój.
Dodano: 2016-02-02 - Remont chodnika w miejscowości Piotrowice w ciągu drogi powiatowej nr 2806 D
Dodano: 2015-08-28 - Remont chodnika w miejscowości Piotrowice w ciągu drogi powiatowej nr 2806 D
Dodano: 2015-08-11 - Remont chodnika w miejscowości Piotrowice w ciągu drogi powiatowej nr 2806 D
Dodano: 2015-07-03 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa wraz z przebudową zatok parkingowych na terenie miasta Świdnicy
Dodano: 2015-05-26 - Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 39 w m. Łagiewniki.
Dodano: 2015-03-20