Przetargi.pl
Dowozy uczniów z terenu Gminy Lubin do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2009/2010.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 840 81 52 , fax. 076 840 81 52
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 840 81 52, fax. 076 840 81 52
    REGON: 39043974200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Jednostka Samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy uczniów z terenu Gminy Lubin do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy uczniów z terenu Gminy Lubin do szkół prowadzonych przez Gminę Lubin i Miasto Lubin oraz do przedszkola prowadzonego przez Gminę Lubin w roku szkolnym 2009/2010. Planowana liczba przewożonych uczniów dziennie wynosi - 1132. Wykaz placówek oświatowych objętych zamówieniem, planowaną liczbę dowożonych uczniów do poszczególnych placówek oraz godziny rozpoczęcia zajęć szkolnych określa załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ, natomiast godziny odwozów uczniów z placówek oświatowych zostaną ustalone przed rozpoczęciem roku szkolnego 2009/2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przewozów osobowych przewidzianych w ustawie o transporcie drogowym, 2)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, a w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) W okresie ostatnich trzech lat zrealizowali przewozy uczniowskie w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnianiam warunków w udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ustawy Pzp na załacznikach nr 3 do SIWZ i nr 4 do SIWZ, załączy do oferty wykaz ważniejszych zadań realizowanych w okresie ostatnich 3 lat o porównywalnym zakresie zamówienia - załącznik nr 5 SIWZ., załaczy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie aktualnych dokumentów i oświadczeń przedstawiomnych przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach