Przetargi.pl
Remont nawierzchni ul. Parczewskiej w m. Hańsk Pierwszy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 819 Parczew - Kołacze - Łowcza - Wola Uhruska o długości 0,400 km realizowany w ramach umowy nr 16/F/09 z dnia 20.04.2009 r. zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Hańsk

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 082 5721793
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 082 5721793
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ul. Parczewskiej w m. Hańsk Pierwszy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 819 Parczew - Kołacze - Łowcza - Wola Uhruska o długości 0,400 km realizowany w ramach umowy nr 16/F/09 z dnia 20.04.2009 r. zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Hańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,400 km, 2. Frezowanie nawierzchni asfaltowej - 17,00 m3, 3. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - 2580,00 m2, 4. Skropienie warstw konstrukcyjnych - 2580,00 m2, 5. Wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym 0/12,8 - 66,00 Mg, 6. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 (w-wa ścieralna) - 2580,00 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (ART. 30, UST. 5 ustawy) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Wartość zamówienia netto: 81967,22 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2000,00zł (dwa tysiące 00/100 złotych) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz.U z 2002 nr 72 poz 665 j.t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu powyższych przepisów, 2. Wadium uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na k-to ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art.22 ust 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, osobą do sprawowania funkcji kierownika robót branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego samorządu zawodowego. 4) wykażą się dysponowaniem sprzętem i transportem niezbędnym do wykonania zamówienia: a) rozkładarka mas bitumicznych - minimum 1 szt. b) skrapiarka do bitumu - 1 szt. c) szczotka mechaniczna - minimum 1 szt. d) walec drogowy samojezdny stalowy gładki - minimum 1 szt. e) walec drogowy samojezdny ogumiony - minimum 1 szt. f) samochód samowyładowczy - minimum 2 szt. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Sposobem dokonywania oceny spełniania warunków w postępowaniu będzie zasada - spełnia warunki lub nie spełnia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 3. Wykaz minimum 2 robót, o charakterze i zakresie odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i transportu jakim dysponuje Wykonawca. 6. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT), wraz z kosztorysem ofertowym. 3) Zaakceptowany wzór umowy i warunków do umowy 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osby podpisujące ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach