Przetargi.pl
Remont nawierzchni placu wraz z remontem schodów w Zespole Szkół Nr 1 w Białej Piskiej na działce o nr geod. 172/1

Zespół Szkół Nr 1 w Białej Piskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 12-230 Biała Piska, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4239024 , fax. 087 4239024
  • Data zamieszczenia: 2015-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 w Białej Piskiej
    ul. Sienkiewicza 16 16
    12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4239024, fax. 087 4239024
    REGON: 00009447800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsnr1bialapiska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni placu wraz z remontem schodów w Zespole Szkół Nr 1 w Białej Piskiej na działce o nr geod. 172/1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni placu wraz z remontem schodów w Zespole Szkół Nr 1 w Białej Piskiej na działce o nr geod. 172/1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt uproszczony oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy przy wycenie oferty. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem a projektem uproszczonym Wykonawca jest zobowiązany wycenić ofertę w oparciu o projekt uproszczony oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna na miejscu prowadzenia robót, po uprzednim uzgodnieniu z Dyrekcją ZS Nr 1 w Białej Piskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach