Przetargi.pl
Remont nawierzchni na drodze pow. nr 1744N: Sołtmany -Gawliki Wielkie, od km 0+400 do km 0+650, długości 0,250 km.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4293426
  • Data zamieszczenia: 2012-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Węgorzewska 4 4
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4293426
    REGON: 79067570800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni na drodze pow. nr 1744N: Sołtmany -Gawliki Wielkie, od km 0+400 do km 0+650, długości 0,250 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni na drodze pow. nr 1744N: Sołtmany -Gawliki Wielkie, od km 0+400 do km 0+650, długości 0,250 km. W ramach remontu drogi należy wyrównać istniejącą nawierzchnię mieszanką mineralno asfaltową oraz ułożyć warstwę ścieralną z asfaltobetonu. Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14.09.2012 r., do godziny 09:00, w jednej lub kilku następujących formach, a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Mazurski Bank Spółdzielczy O/Giżycko 94 9343 0005 0013 0345 2000 0040, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w formie powinno być wystawione na Zamawiającego, tj. Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko , ul. Węgorzewska 4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby treść gwarancji lub poręczenia obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14.09.2012 r. do godz. 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach