Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 806 (Łuków - Międzyrzec Podlaski) w km od 1+918 do 3+070 w m. Łuków o dł. 1,152 km.

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3438188 , fax. 083 3438183
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3438188, fax. 083 3438183
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 806 (Łuków - Międzyrzec Podlaski) w km od 1+918 do 3+070 w m. Łuków o dł. 1,152 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe z wywozem gruzu - wyrównanie krawędzi jezdni poprzez wykonanie poszerzenia - wykonanie ścieków podchodnikowych z remontem nawierzchni na chodniku i ścieżce rowerowej - frezowanie nawierzchni asfaltowej zgo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 9.200,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy dwieście zł. 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadiu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki : 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 6) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji 2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponowanie osobą lub osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającym uprawnienia budowlane branży drogowej, oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osób/by posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej/ych do wykonania zamówienia. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponowanie ( przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) jednostkami sprzętowymi, wymienionymi poniżej: Nazwa i typ jednostki sprzętowej Ilość jednostek Wymagana (min) Zagęszczarka mechaniczna -1. Koparko- ładowarka o pojemności łyżki 0,15 m3 lub więcej -1. Samochód samowyładowczy o ładowności min. 10t ( z możliwością przykrycia brezentem) -3. Walec samojezdny ogumiony średni - 1. Walec samojezdny stalowy 10t - 2. Rozkładarka mas bitumicznych z możliwością wstępnego zagęszczenia i ułożenia nawierzchni na całej szerokości maksymalnie dwoma przejściami, z elektronicznym sterowaniem - 1. Skrapiarka do bitumu -1. Frezarka drogowa -1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min 50 Mg/h -1. 4. ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 pkt.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór - zał. B ). 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 3 robót budowlanych, o których mowa w pkt. V.3 ppkt.2) SIWZ zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór zał. C) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób o których mowa w pkt. V.3 ppkt.1) SIWZ przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - zał. D) zawierający informacje o dysponowaniu osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych branży drogowej kserokopiami aktualnych zaświadczeń o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiot/ów do jej/ich udostępnienia. 5. Wykaz potencjału technicznego o którym mowa w pkt.V.3 ppkt.3) SIWZ (wzór zał. E). W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemnie zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (wzór - zał. A1). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ( np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach