Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego masą mineralno - bitumiczną w 2009 roku

Powiat Strzelecki (MP) ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4401703, 4401783 , fax. 077 4401701
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki (MP)
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4401703, 4401783, fax. 077 4401701
    REGON: 53141223700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego masą mineralno - bitumiczną w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania pn.: Remont nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego masą mineralno - bitumiczną w 2009 roku. Lokalizacja inwestycji: Drogi powiatowe według wykazu. Remont nawierzchni drogowej polegać będzie na: 1.Wykonaniu odnowienia zniszczonej nawierzchni dróg powiatowych: droga powiatowa 1807 O Strzelce Opolskie - Krasiejów w m. Kadłub: droga powiatowa 1807 O Strzelce Opolskie - Krasiejów w m. Kadłub ul. Powstańców Śl. obok posesji nr 22 - remont nawierzchni bitumicznej na przepuście drogowym; droga powiatowa 1807 O Strzelce Opolskie - Krasiejów w m. Kadłub ul. Piaskowa na odc. od posesji nr 8 do 16 - uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika; droga powiatowa 1804 O Strzelce Opolskie - Kolonowskie: droga powiatowa 1804 O Strzelce Opolskie - Kolonowskie w m. Osiek ul. Strzelecka na odc. od posesji nr 6 do skrzyżowania z ul. Szkolną - uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika; droga powiatowa 1820 O Szymiszów - Rożniątów w m. Szymiszów ul. Wolności: droga powiatowa 1820 O Szymiszów - Rożniątów w m. Szymiszów ul. Wolności w obrębie skrzyżowania z ul. Polną - remont nawierzchni bitumicznej wraz z uzupełnieniem przy krawężniku; droga powiatowa 1820 O Szymiszów - Rożniątów w m. Szymiszów ul. Wolności w obrębie skrzyżowania z ul. Krótką - remont zniszczonej nawierzchni bitumicznej; droga powiatowa 1815 O Izbicka - Grodzisko: droga powiatowa 1815 O Izbicka - Grodziska w m. Krośnica ul. Wiejska w obrębie posesji nr 14a - remont nawierzchni bitumicznej na przepuście drogowym; droga powiatowa 1807 O Strzelce Opolskie - Krasiejów w m. Strzelce Opolskie ul. Powstańców Śl.: droga powiatowa 1807 O Strzelce Opolskie - Krasiejów w m. Strzelce Opolskie ul. Powstańców Śl. w obrębie posesji nr 24 - remont zaniżenia w jezdni; droga powiatowa 1807 O Strzelce Opolskie - Krasiejów w m. Strzelce Opolskie ul. Powstańców Śl. na odc. od posesji nr 2 do posesji nr 6 - remont zniszczonej nawierzchni bitumicznej; droga powiatowa 1458 O Ujazd - Kędzierzyn-Koźle przed granicą powiatu - remont zniszczonej nawierzchni bitumicznej; droga powiatowa 1434 O Kędzierzyn-Koźle - Januszkowice w m. Łąki Kozielskie ul. 1 Maja w obrębie posesji nr 1 i 54 - remont uskoków na łączeniu nawierzchni bitumicznych; droga powiatowa 1805 O Strzelce Opolskie - Leśnica - Kędzierzyn-Koźle w m. Raszowa ul. Góra Św. Anny w obrębie posesji nr 76, 81, 82, 84, 85 - remont wyboju w nawierzchni jezdni; droga powiatowa 1412 O Dolna - Olszowa w m. Dolna ul. Wiejska w obrębie posesji nr 1 - remont zniszczonej nawierzchni bitumicznej; droga powiatowa 1441 O Zimna Wódka - Jaryszów w m. Jaryszów ul. 1 Maja - likwidacja zapadliska w jezdni w obrębie posesji nr 5a; droga powiatowa 1819 O Kalinowice - Siedlec w m. Poznowice ul. Kościelna na odc. od posesji nr 8 do posesji nr 12 - uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika; 2.Wykonaniu frezowania wyrównującego zniszczonej nawierzchni dróg powiatowych: droga powiatowa 1455 O Olszowa - Ujazd w m. Olszowa ul. Wiejska na zakrętach w obrębie skrzyżowania z ul. Szkolną - frezowanie powstałych garbów; droga powiatowa 1440 O Klucz - DP 1455 O w m. Klucz ul. Słoneczna - frezowanie powstałych garbów przy zjeździe do miejscowości. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót Wykonawca na wykonane prace udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego). Środki techniczne i organizacyjne Wykonawca jest zobowiązany do używania tylko takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Wykonawca w sposób szczególny jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie prowadzenia robót. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. Na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. nr 177 poz. 1729 z dnia 14.10.2003r.) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem, Wykonawca obowiązany jest przed przystąpieniem do robót przedłożyć projekt organizacji ruchu, zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych (na czas prowadzonych robót). Koszt zabezpieczenia terenu budowy jak również koszt sporządzenia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty. Wykonawca na czas prowadzonych robót dokona oznakowania robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Koszt oznakowania jest włączony w wartość przedmiotu zamówienia i nie będzie podlegał odrębnej zapłacie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) należy wnieść w pieniądzu przelewem na konto starostwa BS Leśnica O/Strzelce Opolskie 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Wadium można wnieść także w innych formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24, ust. 1,2,4 ustawy Pzp., 5.3. Złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. II. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: - posiada co najmniej po jednej jednostce sprzętu (jako posiadacz samoistny lub zależny) niezbędnego do wykonania prac tj.: - frezarka drogowa - walec statyczny samojezdny co najmniej 10 t. - rozkładarka mas bitumicznych - skrapiarka - samochód samowyładowczy o ładowności co najmniej 10 t. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać nw. dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź ksero­kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby (osobę) składające ofertę: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Łączna wartość robót nie może być mniejsza niż 250.000,00 zł. Wartość każdego jednego wykonanego zamówienia nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) - załącznik Nr 3 do SIWZ, - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Należy podać co najmniej kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia- załącznik Nr 4 do SIWZ. - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik Nr 5 do SIWZ, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach