Gminna Biblioteka Publiczna w Pakosławicach ogłasza przetarg
- Adres: 48-314 Pakosławice, Pakosławice 38
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 435 75 39
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Pakosławicach
Pakosławice 38 38
48-314 Pakosławice, woj. opolskie
tel. 077 435 75 39
REGON: 53242586800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Gminnej Biblioteki Publicznej w Pakosławicach; 48 - 314 Pakosławice 38; (działka nr 275/2 i 275/4) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 2. Remont ścian i sufitów wewnętrznych w zakresie gładzi, malowania i układania tynku strukturalnego. 3. Wykonanie posadzki betonowej i ułożenie parkietu mozaikowego w sali i wykonanie sufitu systemowego. 4. Ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm w ościeżach 2 cm wraz z wyprawą elewacyjna, ocieplenia stropodachu z wymianą pokrycia za papy termozgrzewalnej wraz z obróbkami blacharskimi 5. Wymiana rynien i rur spustowych. 6. Ankrowania pękniętej ściany. 7. Wymianie instalacji wod - kan oraz C.O. wraz z kotłem. 8. Remont węzła sanitarnego (tynki, glazura, malowanie, biały montaż). 9. Wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w: 1) ogólnej charakterystyce robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2) przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki ogólne i szczegółowe określone w pkt. 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1. Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (minimum jedna robota budowlana o podobnym charakterze) wykonana w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2. Kierownik robót z aktualnymi uprawnieniami drogowymi zrzeszony w Izbie Zawodowej, 3. Niezbędne narzędzi i urządzenia jakimi dysponuje Wykonawca do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie art.22 ust.1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakoslawice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie pn. Termomodernizacja wraz z przebudową Żłobka nr 6 w Kędzierzynie-Koźlu
Dodano: 2016-07-26 - Malowanie Elewacji - Naprawa Budynku Nr. 7
Dodano: 2016-07-20 - Remont pomieszczeń w Żłobku Nr 9 wraz z wymianą instalacji.
Dodano: 2016-06-29 - Malowanie Elewacji - Naprawa Budynku Nr. 7
Dodano: 2016-06-21 - Remont oddziału D1
Dodano: 2016-05-20 - Rozwój infrastruktury poprzemysłowych terenów inwestycyjnych przy ul. Nyskiej w Prudniku
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa poddasza w urzędzie gminy - II etap
Dodano: 2016-02-23 - roboty budowlane polegające na przebudowie holu głównego Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu - etap II
Dodano: 2015-08-17 - Przebudowa pomieszczeń na łazienkę i wc dla pacjentów oddziału B7 II
Dodano: 2015-07-27 - Przebudowa pomieszczeń na łazienkę i wc dla pacjentów oddziału B-7
Dodano: 2015-07-07