Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych w Gminie Reszel

Gmina Reszel ogłasza przetarg

  • Adres: 11-440 Reszel, Rynek 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 755 00 31 , fax. 89 7550031
  • Data zamieszczenia: 2014-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
    Rynek 24 24
    11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 755 00 31, fax. 89 7550031
    REGON: 51074361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugreszel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych w Gminie Reszel
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest -Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Reszel, z podziałem na trzy części: Część I - Konserwacja dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Reszel Część II -Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Reszel Część III - Najem koparko-spycharki wraz z operatorem i ciągnika z przyczepą wraz z kierowcą. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla części I - Konserwacja dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Reszel. 2.1.Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dowóz i rozścielenie tłucznia kamiennego (o zawartości frakcji podstawowej, % mm, niemniej niż: 75, zawartość podziarna, % mm, nie więcej niż 15, zawartość nadziarna, % mm, nie więcej niż 15 ) w szacunkowej ilości 2000 ton i pospółki o szacunkowej ilości 500 ton w miejsce wskazane przez Zamawiającego . 2) Profilowanie nawierzchni około 80 km dróg równiarką drogową o mocy co najmniej 110 KM wraz z usunięciem zbędnych kamieni. Szacunkowy czas pracy równiarki - około 200 h. 3) Mechaniczne zagęszczenie nawierzchni około 20 km dróg walcem lub wałem o ciężarze całkowitym min. 3,5 t. Szacunkowy czas pracy walca - około 50 h. 2.2. Wykonawca zobowiązuje się do: - oznakowania miejsca robót, zapewniając jednocześnie płynność ruchu kołowego i pieszego, - wykonania zleconych prac solidnie i fachowo, - realizacji robót na każde żądanie i wskazanie Zamawiającego, - przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów p. poż. i innych obowiązujących przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 2.3. Wymagania dla materiałów 1) Tłuczeń kamienny - uziarnienie kruszywa Krzywa uziarnienia kruszywa, określona według PN-B-06714-15 [3]. 2.4. Czas pracy sprzętu liczy się od miejsca ,w którym będą prowadzone prace. Koszty dojazdu do miejsca robót są ponoszone przez oferenta. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia dla części I zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części II - Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Reszel. 3.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Remont cząstkowy nawierzchni bez obcinania krawędzi, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 6 cm, emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi, o szacunkowej ilości - 400 m2 2) Remont rakowin przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy uszkodzonej nawierzchni do głębokości 1,5 cm i spękania , o szacunkowej ilości - 100 m2 3.2. Na wykonane roboty Zleceniobiorca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy. Początek gwarancji liczy się od daty sporządzenia protokołu odbioru robót. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do: - oznakowania miejsca robót, zapewniając jednocześnie płynność ruchu kołowego i pieszego, - wykonania zleconych prac solidnie i fachowo, - realizacji robót na każde żądanie i wskazanie Zamawiającego, - przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów p. poż. i innych obowiązujących przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.4. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia dla części II zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części III - Najem koparko-spycharki wraz z operatorem i ciągnika z przyczepą wraz z kierowcą. 4.1.Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wynajem koparko-spycharki, wraz z obsługą operatorską, o mocy silnika min. 105 KM wyposażoną w przednią łyżkę dzieloną o poj. min. 1,00 m3, łyżkę tylną na ramieniu teleskopowym o zasięgu min. 4 m o poj. min. 0,50 m3 , łyżkę skarpową o poj. min. 0,80 m3 - szacunkowy czas pracy - 150 godz. 2) Wynajem ciągnika, wraz z kierowcą, o mocy silnika min. 75 kM z przyczepą samowyładowczą o ładowności min. 4,0 t - szacunkowy czas pracy - 50 godz. 3) podstawianie sprzętu określonego w pkt. 1 i 2 w miejsce wskazane przez Zamawiającego 4.2. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia dla części III zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko_-_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach