Przetargi.pl
Remont Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu

Miejska Biblioteka Publiczna im. K. I. Gałczyński w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. Ogrodowa 16
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 757 43 76 , fax. 0-89 757 43 76
  • Data zamieszczenia: 2014-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. K. I. Gałczyński w Morągu
    ul. Ogrodowa 16 16
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 757 43 76, fax. 0-89 757 43 76
    REGON: 00065835000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont Miejskiej biblioteki Publicznej w Morągu obejmujący swoim zakresem pomieszczenia: korytarz oraz sala na parterze, a także wymiana stolarki drzwiowej na piętrze MBP im. K. I. Gałczyńskiego w Morągu. Parter- roboty budowlane i instalacyjne Ogólny zakres robót: - Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej - Wykucie ościeżnic drzwiowych - Opalenie farby olejnej - Rozebranie posadzek - Demontaż grzejników i rur c.o - Montaż grzejników i rur c.o. - Montaż ościeżnic praz stolarki drzwiowej drewnianej i aluminiowej - Ułożenie posadzek z płytek o wym. około 60x60cm - Sufity podwieszane w korytarzu i na Sali - Obudowy z płyt G-K oraz klejenie płyt - Szpachlowanie i malowanie (farby zmywalne - 4000 lub 5000 cykli szorowań) - Remont instalacji elektrycznej - Instalacja sieci komputerowej i instalacji telefonicznej - Doprowadzenie przewodów sieci komputerowej i telefonicznej do pomieszczenia Działu Gromadzenia i Opracowania Zbiorów Piętro- roboty budowlane - Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej - Wykucie ościeżnic drzwiowych - Montaż ościeżnic drewnianych oraz stolarki drzwiowej Adnotacja !!! Przy wymianie drzwi drewnianych w użytkowanych pokojach Wykonawca ma zabezpieczyć dokładnie folią pomieszczenia (sprzęt, meble, podłogę,..itd.), w których będą one wymieniane. Ze względu na fakt iż z korytarza korzystają najemcy sąsiednich pomieszczeń wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami w ciągu jednego dnia lub maksymalnie dwóch. To samo dotyczy skucia posadzki. Do w/w prac w korytarzu należy przystąpić w terminie od 18.06 - 31.06.2014 r. (z uwagi na przerwę urlopową) lub innym ale w uzgodnieniu z Dyrektorką MBP im. K. I. Gałczyńskiego w Morągu. Oświetlenie ewakuacyjne ujęte w projekcie elektrycznym zostało już wykonane podczas ostatniego remontu zatem nie należy brać do wyceny opraw oznakowanych nazwą EXIT(3 oprawy przy drzwiach). Pozostałe awaryjne i inne zostają do wyceny. Informacja: Wykonawca w swojej ofercie musi dodatkowo uwzględnić koszty: - projektu kolorystyki (aranżacji) pomieszczeń korytarza oraz sali. Wszystkie uzgodnienia co do kolorystyki należy konsultować z Zamawiającym. Kolorystyka ma być ogólnie zbliżona do kolorystyki Czytelni Dla Dorosłych - zakupu i montażu rolet wewnętrznych skrzynkowych na okna o przybliżonych wymiarach: 76 do 80cm x 186 do 190cm - 8 szt. oraz 76 do 80 cm x175 do 180 cm - 4 szt. Razem 12 szt. Wymiary najlepiej pobrać z natury. - zakupu i montażu 5 sztuk tabliczek informacyjnych o wym. min. 25x10cm na drzwi lub obok drzwi (parametry: tylna ścianka i boki wykonane z aluminium, osłona akrylowa nie odbijająca światła, w zapasie 2 kartki, z możliwością wymiany kartek informacyjnych, zabezpieczenie wysokiej jakości pleksą) - namalowania dekoru farbami zmywalnymi w postaci taśmy filmowej o wymiarach podanych w rysunku załączonym do dokumentacji. Pole ekranu należy pomalować specjalistyczną farbą umożliwiającą uzyskanie najlepszych rezultatów wizualnych w danych warunkach projekcji- farba projekcyjna o dużym współczynniku odbicia, odpowiednik ekranów białych. - demontażu dodatkowej jednej ościeżnicy oraz jednego skrzydła drzwiowego (opis tak jak w poz. 1 i 2 przedmiaru) oraz montażu jednej ościeżnicy drewnianej i stolarki drewnianej (opis tak jak w poz. 22 i 23 przedmiaru) oprócz tych co podane w przedmiarach. Czyli ilość wszystkich drzwi wewnętrznych do wymiany wynosi 7 szt. - montaż telewizora oraz aparatu telefonicznego (sprzęt będący własnością Biblioteki). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa i przedmiary robót. Roboty prowadzone będą na zgłoszenie. UWAGA: 1. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w związku z powyższym zaleca się dokonania wizji w terenie. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej, przedmiarów, SIWZ wraz z załącznikami oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. 3.Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając załącznik nr 9 jeżeli wykonawca przewiduje taką sytuację. Ważne: Zastosowane w dokumentacji i przedmiarach nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia lub przedmiarze (dotyczy budowlanki). Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-03-07 do godz. 15:00. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Warszawa o/Morąg 45 1160 2202 0000 0000 6193 4591 o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. Gwarancji bankowej. 4. Gwarancji ubezpieczeniowej. 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W zależności od wybranej formy wadium (ust.9.3 pkt 1-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1. ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Miejska Biblioteka Publiczna im. K. I. Gałczyńskiego w Morągu reprezentowaną przez Dyrektora Elżbietę Dziubińską, 2. określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3. określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4. określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5. musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy Pzp.). 6. być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. Zwrot wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. Utrata wadium: 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.morag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach