Przetargi.pl
Remont korytarza

Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, ul. Armii Krajowej 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7152023 w. 317, 313 , fax. 089 7156208
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
    ul. Armii Krajowej 8 8
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7152023 w. 317, 313, fax. 089 7156208
    REGON: 51131574500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont korytarza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont korytarza na I piętrze budynku C i D Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8. CPV 45410000-4 Tynkowanie, 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących, 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. Prace będą wykonywane w oparciu o Opis przedmiotu zamówienia i Rysunek z rzutem pomieszczeń określający zakres prac remontowych. Łączna powierzchnia pomieszczeń korytarza przeznaczonego do modernizacji wynosi 175 m2. Zakres rzeczowy robót obejmuje tylko roboty branży: Roboty ogólnobudowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego powyżej w punkcie 1.a) wymagane jest posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu i oświadczenia, o których mowa w punkcie 16.a) SIWZ, b) W zakresie warunku wskazanego powyżej w punkcie 1.b) wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie robót budowlanych tj. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze i podobnej wartości w obiektach użyteczności publicznej, przeciętna liczba zatrudnionych osób bezpośredniego wykonawstwa w ostatnich 3 latach nie jest mniejsza niż 10 oraz dysponowanie co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w punkcie 16.b) SIWZ, c) W zakresie warunku wskazanego powyżej w punkcie 1.c) wymagane jest znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wartość wynikająca z sumowania wysokości posiadanych środków finansowych na rachunku bankowym i zdolności kredytowej Wykonawcy nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł oraz posiadanie aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu i oświadczenia, o których mowa w punkcie 16.c) SIWZ. d) W zakresie warunku wskazanego powyżej w punkcie 1.d) ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 16.d) SIWZ. 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 36 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania - art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy kierownika budowy), - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane. c) Każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-biskupiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach