Przetargi.pl
DOSTAWA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ, PODOKIENNIKÓW PREFABRYKOWANYCH Z PCV ORAZ MONTAŻ W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W OSTRÓDZIE

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ, PODOKIENNIKÓW PREFABRYKOWANYCH Z PCV ORAZ MONTAŻ W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W OSTRÓDZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę stolarki okiennej drewnianej, podokienników prefabrykowanych z PCV oraz montaż w budynku Urzędu Miejskiego w Ostródzie, zgodnie z opisem technicznym (zał. nr 4 do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). 2. Zakres przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust. 1 obejmuje: - dostawę stolarki okiennej oraz parapetów do siedziby Zamawiającego wraz z ich załadunkiem i rozładunkiem; - organizację prac i prawidłowe zabezpieczenie miejsca montażu okien; - dokonanie przed montażem pomiaru okien i parapetów z natury w świetle otworów z dostosowaniem do istniejących węgarków zewnętrznych w celu zachowania wyglądu elewacji (wynik pomiaru nie będzie miał wpływu na cenę wynikającą z wybranej oferty); - demontaż istniejącej stolarki okiennej (okna drewniane skrzynkowe) i montaż nowej drewnianej (z obróbką ościeża i malowaniem) - 12 kpl (obmiar=45,26 m2); - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, powierzchnia ponad 2 m2 (45,26 m2); - wykucie z muru podokienników (19,2 m); - obróbki blacharskie z blachy powlekanej, szerokość w rozwinięciu ponad 25 cm (6,72 m2); - montaż nowych podokienników z PCV - 12 szt. - wypełnienie przestrzeni wewnętrznych między murem, a zewnętrznym wymiarem ościeżnicy, wraz z zabudową płytami gipsowo-kartonowymi (szer. ok. 15cm po obwodzie okna). - zagospodarowanie zdemontowanej stolarki; - uporządkowanie i posprzątanie pomieszczeń oraz terenu po zakończeniu montażu; - wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wymogi dla oferowanej stolarki okiennej - zgodne z opisem technicznym (zał. nr 4 do siwz). 4. W związku z faktem, iż montaż prowadzony będzie w obiekcie czynnym, wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia montażu w sposób: a) niezakłócający pracy Urzędu i niepowodujący zagrożeń dla życia i mienia przebywających w obiekcie osób, zgodnie z harmonogramem robót uzgodnionym z zamawiającym; b) zapewniający pełne bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa w miejscu prowadzonych prac oraz szkody wyrządzone osobom trzecim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, w zakresie dostawy stolarki okiennej drewnianą o wartości min. 30.000,- PLN; c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 30.000,- PLN; d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, określonych w § 6 ust. 1 siwz, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 uPzp (zał. nr 2 do siwz). b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 uPzp (zał. nr 2A do siwz). W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). d) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. e) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 1 lit. c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 6 siwz pkt 1 lit. a, b, pkt 3 lit. a, d muszą być złożone w formie oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w § 6 siwz pkt. 3 lit. b, c muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty, o których mowa w § 6 siwz pkt 1 lit. c, d, e muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach