Przetargi.pl
Remont klatki schodowej i elewacji świetlika wewnętrznego zabytkowego budynku siedziby Dolnośląskiej Izby Rzemieślniczej we Wrocławiu

Dolnośląska Izba Rzemieślnicza we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-061 Wrocław, pl. Solny 13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3448691 do 4 , fax. 071 3433832
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Izba Rzemieślnicza we Wrocławiu
    pl. Solny 13 13
    50-061 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3448691 do 4, fax. 071 3433832
    REGON: 00045005100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Izba Rzemieślnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatki schodowej i elewacji świetlika wewnętrznego zabytkowego budynku siedziby Dolnośląskiej Izby Rzemieślniczej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont klatki schodowej i elewacji świetlika wewnętrznego zabytkowego budynku siedziby Dolnośląskiej Izby Rzemieślniczej we Wrocławiu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanowił obowiązku wpłacenia kaucji
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia związane z pracami remontowymi w zakresie których wykonane były prace stanowiące przedmiot zamówienia. 2. Dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego budowlanej. 3. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy do ich uzupełnienia (w wyznaczonym terminie), chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp). Uwaga: Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia (w wyznaczonym terminie) wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp (art. 26 ust. 4 ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków określonych w dziale VII SIWZ do formularza oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawcy muszą dołączyć: - w formie oryginału: 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ). - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwóch zamówień związanych z pracami remontowymi przedmiotu zamówienia. Fakt należytego wykonania robót przed dniem wszczęcia postępowania musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku z działu VII pkt 1 SIWZ. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych przez nie uprawnień i zakresu powierzonych czynności (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2 działu VII SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 5) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Dokument, o którym mowa w pkt a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt b stosuje się odpowiednio. Uwaga - dokumenty napisane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy Pzp). UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum): 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie - dokument wymieniony w dziale: VIII - pkt. 4). 2. Mogą złożyć jako jeden wspólny dla wszystkich Wykonawców - dokumenty wymienione w dziale: VIII - pkt: 2), 3), 5). Warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału osobowego oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej badane będą łącznie. 3. Oświadczenie wymienione w pkt 1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 4. Wypełniając formularz ofertowy, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach