Przetargi.pl
Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Ścinawa do szkół: Szkoły Podstawowej w Zaborowie, Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ścinawie oraz do Gimnazjum Publicznego w Ścinawie oraz powrót do miejsca zamieszkania.

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412600 , fax. 076 8412601
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412600, fax. 076 8412601
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Ścinawa do szkół: Szkoły Podstawowej w Zaborowie, Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ścinawie oraz do Gimnazjum Publicznego w Ścinawie oraz powrót do miejsca zamieszkania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Ścinawa do szkół: Szkoły Podstawowej w Zaborowie, Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ścinawie oraz do Gimnazjum Publicznego w Ścinawie oraz powrót do miejsca zamieszkania. 1) Szczegółowy zakres zamówienia: Przewóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Ścinawa do szkół według wykazanych tras przejazdu autobusu: a) Trasa I: dowóz: Dziewin - Dłużyce - Zaborów - Grzybów - Jurcz - Zaborów szkoła - Zaborów - Ścinawa szkoła powrót: Ścinawa szkoła - Dziewin - Dłużyce - Zaborów - Grzybów - Jurcz - Dłużyce - Dziewin Długość trasy - 27 km planowane są 2 przewozy: 1 rano i 1 po południu - łącznie 54 km Prognozowana liczba uczniów na trasie: 76 b) Trasa II: dowóz: Buszkowice - Przychowa - Lasowice - Ścinawa szkoła powrót: Ścinawa szkoła - Lasowice - Przychowa - Buszkowice Długość trasy - 9 km planowane są 2 przewozy: 1 rano i 1 po południu - łącznie 18 km Prognozowana liczba uczniów na trasie: 42 c) Trasa III: powrót: Ścinawa szkoła - Turów - Dąbrowa Dolna - Dąbrowa Środkowa Długość trasy - 8 km planowane są 2 przewozy po południu - łącznie 16 km Prognozowana liczba uczniów na trasie: 35 d) Trasa IV: powrót: Ścinawa szkoła - Krzyżowa Długość trasy - 3,5km planowane są 2 przewozy po południu - łącznie 7 km Prognozowana liczba uczniów na trasie: 23 Łączna dzienna liczba kilometrów: 95 km 2) Przewóz będzie odbywał się według szczegółowego rozkładu jazdy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Łączna ilość planowanych kilometrów w celu realizacji całego zamówienia - 17 575 km. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy tj.: zmiany trasy, jej długości i godzin przewozów uczniów zachowując jednocześnie niezmienną stawkę za 1 km przedstawioną w formularzu ofertowym Wykonawcy. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 2-dniowym wyprzedzeniem. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania Wykonawcy dodatkowych przewozów szkolnych, zachowując jednocześnie niezmienną stawkę za 1 km przedstawioną w formularzu ofertowym Wykonawcy. 7) Cena jednostkowa za 1 kilometr przewozu, która zostanie podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym będzie obowiązywała w niezmiennej stawce do końca obowiązującej umowy. 8) Wymagane jest dostosowanie do zamówienia odpowiedniej ilość autobusów w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy. 9) Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów Wykonawcy związanych z dojazdem z jego bazy do pierwszego przystanku, gdzie zaczyna się trasa dowozu, a także kosztów związanych z powrotem z końcowego przystanku do miejsca parkowania pojazdu. Powyższe koszty spoczywają na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1900,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 Pzp, natomiast warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2) i 3) Pzp mogą spełniać łącznie. 4. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. 5. Posiadają licencję w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Potwierdzenie aktualnego przeglądu stanu technicznego autobusów, 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. 4. Licencję w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. Nr 1 do SIWZ. 6. Oświadczenie - zał. Nr2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach