Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Żukowice do szkół w Nielubi i Brzegu Głogowskim w terminie od 01 września 2016 r. do 31 grudnia 2017 r.

Gmina Żukowice ogłasza przetarg

  • Adres: 67-231 Żukowice, Żukowice 148
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 831 42 41 , fax. 76 831 41 49
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowice
    Żukowice 148 148
    67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 831 42 41, fax. 76 831 41 49
    REGON: 39064738600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Żukowice do szkół w Nielubi i Brzegu Głogowskim w terminie od 01 września 2016 r. do 31 grudnia 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Żukowice do szkół w Nielubi i Brzegu Głogowskim w terminie od 01 września 2016 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolonych. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn.zm.). WG NASTĘPUJĄCEGO WYKAZU: Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie. Dowóz/odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej oraz Gimnazjum w Nielubi z miejscowości: Miejscowość Ilość uczniów Brzeg Głogowski 8 Bukwica 33 Czerna 7 Dankowice 4 Dobrzejowice 5 Domaniowice 1 Glinica 10 Kamiona 7 Kłoda 30 Kromolin 3 Mierzów 3 Słoćwina 11 Słone 8 Szczepów 11 Wierzchowice 28 Zabłocie 10 Zameczno 3 Żukowice 0 RAZEM 182 Dowóz/odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Brzegu Głogowskim z miejscowości: Miejscowość Ilość uczniów Czerna 11 Dobrzejowice 15 Domaniowice 1 Glinica 1 Góra Św. Anny 1 Kromolin 9 Szczepów 2 Zameczno 1 RAZEM 41 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania w celu dokonania oceny informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. Transport odbywał się będzie na terenie gminy Żukowice (i części Gminy Gaworzyce). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. Szczegółowa, imienna liczba uczniów dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół przed rozpoczęciem każdego miesiąca. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie zestawienia biletów miesięcznych. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc. Opiekę nad dziećmi w autobusie podczas dowozów zagwarantuje Zamawiający. Opiekunowie wyznaczeni przez Zamawiającego mają prawo do bezpłatnych przejazdów w czasie wykonywania opieki. Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia. Przewozy mogą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin przywozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, na podstawie ww. wykazu do dnia 25.08.2016r. zobowiązany jest opracować rozkład jazdy przewozów uczniów na rok szkolny 2016/2017 i dostarczyć go do Urzędu Gminy Żukowice, celem jego akceptacji przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000 PLN (osiem tysięcy zł.) Formy wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804, z późn. zm.) Sposób i miejsce składania wadium. 1) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Legnicy, Nr rachunku: 85864910442001000022220002 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: SG.271.1.2016 - dowóz dzieci do szkół . Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, należy złożyć w formie oryginału do depozytu w KASIE (w godzinach 8:00 do 13:00) znajdującej się w siedzibie Zamawiającego tj. Żukowice 148, 67-231 Żukowice lub złożyć wraz z ofertą (w jednej kopercie). Nie należy trwale dołączać (spinać) oryginału dokumentu wadialnego do oferty - w takim przypadku do oferty należy załączyć także potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 3) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a) jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b) bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 3) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art.24 ust.2. pkt.2 ustawy, a jego oferta zgodnie z art.24 ust.4. zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zukowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach