Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa ulic Świdnickiej i Piłsudskiego w Nowej Rudzie będących łącznikiem pomiędzy Drogą Sudecką a centrum miasta oraz noworudzką podstrefą WSSE INVEST PARK i drogą 385 do przejścia granicznego w Tłumaczowie

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    ul. Rynek 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa ulic Świdnickiej i Piłsudskiego w Nowej Rudzie będących łącznikiem pomiędzy Drogą Sudecką a centrum miasta oraz noworudzką podstrefą WSSE INVEST PARK i drogą 385 do przejścia granicznego w Tłumaczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności Inżyniera kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulic Świdnickiej i Piłsudskiego w Nowej Rudzie będących łącznikiem pomiędzy Drogą Sudecką a centrum miasta oraz noworudzką podstrefą WSSE INVEST PARK i drogą 385 do przejścia granicznego w Tłumaczowie, zakres obowiązków inżyniera kontraktu, skoncentrowany jest w trzech podstawowych obszarach: 1.organizacja procesu inwestycyjnego, w tym w szczególności: ocena dokumentacji projektowej, przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych 2.pełnienie funkcji inżyniera kontraktu, w tym w szczególności: pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji robót 3.wykonanie czynności inżyniera kontraktu w okresie rękojmi i gwarancji Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w ramach wykonywania czynności inżyniera kontraktu zalicza się w szczególności: 1)sprawdzenie w terminie do 21 dni od dnia otrzymania dokumentacji projektowej jej stanu, wskazania elementów dokumentacji wymagających poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania, z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 29-30 i 31 Upzp) 2)przygotowanie w terminie do 21 dni od dnia dokonania oceny, o której mowa w pkt. 1, dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych 3)przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 4)przygotowanie i przeprowadzenie wyboru wykonawcy na działania promocyjne w ramach projektu (zamówienie do 30.000 euro). Zamówienie należy przeprowadzić zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowaloności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 5)reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 6)nadzór inwestorski przy realizacji Inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, 7)przekazanie wykonawcy robót budowlano-montażowych terenu budowy, 8)wypełnianie w imieniu Zamawiającego jego obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów, a związanych z realizacją niniejszej umowy, 9)koordynowanie prac wykonywanych przez wykonawcę robót budowlano-montażowych, 10)sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją zadań określonych zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót, 11)wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego oraz sporządzonych przy udziale Zamawiającego protokołów konieczności, 12)w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 13)nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji zadania inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 14)inicjowanie wprowadzania zmian do treści umowy zawartej z wykonawcą zadania inwestycyjnego, przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowie, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian, 15)prowadzenie narad roboczych min. 2 razy w miesiącu na terenie budowy zadania inwestycyjnego oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad, 16)Na wykonawcy ciąży obowiązek w uzyskaniu wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zadania inwestycyjnego (jeśli jest wymagane), 17)dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą. W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do: a)stwierdzenie gotowości do odbioru, b)przeprowadzenia przy udziale Zamawiającego odbiorów robót częściowych, odbioru końcowego oraz ostatecznego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Zamawiającemu lub wskazanemu przez niego użytkownikowi, c)egzekwowanie od Wykonawców i przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, d)skompletowania i przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach zadania inwestycyjnego, e)dokonywanie czynności sprawdzania wycen i kalkulacji robót przedkładanych przez wykonawcę robót budowlano-montażowych, 18)sprawdzanie i zatwierdzanie w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur wykonawcy robót, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur w tym protokołów odbioru pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, 19)przygotowanie materiałów do odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego zadania inwestycyjnego oraz dokonanie odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, 20)akceptowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczonych przez wykonawcę robót próbek materiałów, 21)występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji, w sprawach wynikających z realizacji zadania inwestycyjnego, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 22)naliczanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i lub odszkodowań od wykonawcy robót budowlano-montażowych i niezwłoczne przekazywanie ich Zamawiającemu, 23)sporządzanie wniosków o płatność oraz dokumentów związanych ze sprawozdawczością zgodnie z wymogami umowy o dofinansowanie 24)archiwizację korespondencji oraz dokumentacji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu zadania inwestycyjnego lub rozwiązaniu niniejszej umowy. 25)W zakresie przygotowywania dokumentacji związanej z dofinansowaniem projektu ze środków Unii Europejskiej Wykonawca zobowiązany jest do: a)ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie realizacji zapisów umowy o dofinansowanie, b)przygotowywania niezbędnych danych koniecznych do sporządzenia przez Zamawiającego dokumentów wymaganych umową o dofinansowanie (w formie pisemnej i na nośniku elektronicznym) w terminach umożliwiających Zamawiającemu właściwe sporządzenie tych dokumentów, c)przygotowywania harmonogramów robót i płatności, d)przygotowywania harmonogramów planowanych wydatków w ramach zadania, e)przygotowywania Pośrednich świadectw płatności, f)przygotowywania materiałów koniecznych do wniosków o płatność, g)przygotowania innych dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu, wynikających z umowy lub żądań Instytucji Wdrażającej, h)pomiaru wartości wskaźników realizacji zadania w zakresie osiągniętych produktów zgodnie ze wskaźnikami określonymi w umowie o dofinansowanie, 26)Wykonawca będzie sporządzać: a)plan Płatności w formie uzgodnionej z Zamawiającym, b)harmonogram składania wniosków o płatność na sześć kolejnych miesięcy, c)zestawienie planowanych wydatków w ramach Projektu, mające na celu określenie zapotrzebowania na środki współfinansowania i lub prognozy wydatków na bieżący rok budżetowy oraz na rok następny, d)dokumenty niezbędne do przygotowania wniosków o płatności okresowe, e)dokumenty niezbędne do przygotowania wniosku o płatność końcową, f)dokumenty niezbędne do przygotowania sprawozdania okresowego, rocznego oraz sprawozdania końcowego z realizacji Projektu, g)inne dokumenty i informacje związane z realizacją Projektu, wynikające z umowy lub żądań Instytucji Pośredniczącej, h)pomiar wartości wskaźników produktu i rezultatu, zgodnie ze wskaźnikami monitoringowymi określonymi w umowie o dofinansowanie, i)przygotowywanie ewentualnych zmian do umowy o dofinansowaniu, zmian do Wniosku i harmonogramu rzeczowo-finansowego, j)tabele rozliczenia wydatków na rzecz zmniejszenia negatywnego oddziaływania na środowisko. k)opracowanie dokumentów OT i PT zgodnie z klasyfikacją rodzajową środków trwałych 27)W okresie gwarancji jakości i okresie rękojmi za wady do zadań Wykonawcy będzie należało: a)finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy, b)nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad lub usterek, c)dokonywanie w okresie gwarancyjnym (przy udziale Zamawiającego), corocznych przeglądów robót i opracowywanie na ich podstawie raportów, d)odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad lub usterek, e)wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów wraz z rozpatrywaniem roszczeń wykonawcy robót budowlanych i przedstawiania stanowiska w odniesieniu do nich, f)sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów, g)dokonanie rozliczenia końcowego i wystawienie Ostatecznego Świadectwa Płatności, h)wnioskowanie po wystawieniu Świadectwa Wykonania o zwrot części Zabezpieczenia Wykonania. i)Na wniosek Zamawiającego uczestniczenie w kontrolach projektu prowadzonych przez uprawnione instytucje. Uwagi ogólne: 1.Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 60 miesięcy od daty zakończenia ostatniego zadania inwestycyjnego objętego robotami budowlano-montazowymi. 2.Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w opisie przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą, oraz w sytuacji określonej w art. 46 ust. 3 ustawy. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w Gospodarczy Bank Spółdzielczy Radków Nr: 09 9536 0001 2001 0010 7868 0004 z adnotacją: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa ulic Świdnickiej i Piłsudskiego w Nowej Rudzie będących łącznikiem pomiędzy Drogą Sudecką a centrum miasta oraz noworudzką podstrefą WSSE INVEST PARK i drogą 385 do przejścia granicznego w Tłumaczowie 6.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 7.Oryginał wadium, wnoszonego w innej formie niż pieniężna, należy dołączyć, w oddzielnej kopercie z opisem jak w pkt 5 z dopiskiem WADIUM PRZETARGOWE, i dołączyć do składanej oferty. 8.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 9.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 10.Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 11.Zwrotu lub zatrzymania wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowaruda.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach