Przetargi.pl
Remont kapitalny i modernizacja kuchni w budynku Żłobka Miejskiego Nr 1

Żłobek Miejski nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Turniejowa 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 267 74 43
  • Data zamieszczenia: 2011-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żłobek Miejski nr 1
    ul. Turniejowa 5 5
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 267 74 43
    REGON: 27253673500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Administarcji Samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kapitalny i modernizacja kuchni w budynku Żłobka Miejskiego Nr 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remontowych w zakresie: 1. Demontaż istniejącej zabudowy i sprzętu kuchennego 2. Wyburzenie ścianek działowych. 3. Demontaż ościeży drzwiowych . 4. Skucie tynków. 5. Skucie - demontaż płytek ceramicznych ściennych . 6. Domurowanie ścianek działowych 7. Montaż nowych drzwi . 8. Tynkowanie ścian -odgrzybianie ścian 9. Klejenie płytek ściennych . 10.Przygotowanie posadzek do montażu płytek ceramicznych 11. Klejenie płytek ceramicznych na posadzkach kuchni 12.Wykonanie nowych przyłączy pod nowe odbiorniki instalacji wodnej , kanalizacyjnej gazowej . !3 . Malowanie ścian . 14. Montaż nowego sprzętu wyposażenia kuchni, szafek kuchennych , blatów i AGD. !5. Montaż nowych wentylatorów . 16. Wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia . Szczegółowy zakres robót określony jest poprzez dokumentację projektową załącznik nr 8 do SIWZ, specyfikacje techniczne załącznik nr 9 do SIWZ i przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 1.Wszelkie roboty związane z odgrzybianiem należy wykonywać w czasie kiedy Żłobek nie funkcjonuje. 2.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia przed przystąpieniem do realizacji prac planu BIOZ, wyznaczenia i oznakowania komunikacji i stref zagrożenia uzgodnionych i zatwierdzonych przez Kierownika Żłobka ze szczególnym uwzględnieniem przepisów wynikających z Rozporz. Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z dnia 22 stycznia 2003 r. Nr 6 poz.69). 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie przeznaczonym do realizacji robót oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. z ( Dz. U. nr 89 poz. 414 z 1994r. z późniejszymi zmianami). Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.z 2005r. Dz.U. Nr 236, poz.2008 ze zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn.zm.), Wykonawca musi mieć uregulowany stan formalno-prawny w zakresie wytwarzania odpadów. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki zgodnie z ustawą o odpadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=109&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach