Przetargi.pl
Remont istniejącego budynku gospodarczego zlokalizowanego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Sieroniowicach.

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47-143 Ujazd, ul. Sławięcicka 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19 19
    47-143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ujazd.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejącego budynku gospodarczego zlokalizowanego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Sieroniowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane które należy wykonać w zadaniu o nazwie: Remont istniejącego budynku gospodarczego zlokalizowanego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Sieroniowicach. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: a) REMONT DACHU: 1. Rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie. 2. Rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie dachu o odstępie łat 16 cm. 3. Rozebranie kominów wolnostojących. 4. Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku. 5. Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku. 6. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 10 km. 7. Wzmocnienie krokwi przez nabicie jednostronnie desek grub. 32 mm. 8. Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie zwykłe i kleszcze. 9. Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - murłaty i podwaliny. 10. Folie wstępnego krycia (FWK) układane na krokwiach - rozstaw kontrłat 0,80m 11. Łacenie - rozstaw łat 40 cm. 12. Montaż prefabrykowanych rynien dachowych z blachy ocynkowanej półokrągłycho śr. 15 cm. 13. Montaż prefabrykowanych rynien dachowych z blachy ocynkowanej -zbiorniczki przy rynnach. 14. Montaż prefabrykowanych rur spustowych z blachy ocynkowanej okrągłych o śr. 12 cm. 15. Pokrycie dachów o pow. do 100 m2 o nachyleniu połaci do 85 % blachą powlekaną dachówkową na łatach. 16. Nasady wentylacyjne blaszane o średnicy wlotu do 20 cm. 17. Pokrycie dachów blachą powlekaną - montaż osłon bocznych - wiatrownic. b) REMONT ELEWACJI WRAZ Z STOLARKĄ 1. Odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2. 2. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2. 3. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2. 4. Przemurowanie ciągłe przy użyciu zaprawy cementowej pęknięć grubości 1 cegły w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej. 5. Przemurowanie przesklepień łukowych otworów o szerokości i grubości 2x1 cegła w ścianach z cegieł. 6. Uzupełnienie ścianek z cegieł o grubości 1/2 cegły. lub zamurowanie otworów w ściankach na zaprawie cementowo-wapiennej. 7. Tynki zewnętrzne nakrapiane cementowe na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych. 8. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji - tynk nakrapiay. 9. Ościeżnice drewniane zewnętrzne zwykłe dwukrotnie malowane na budowie 10. Skrzydła drzwiowe klepkowe zewnętrzne pełne dwukrotnie malowane na budowie o powierzchni ponad 1.0 m2. 11. Bramy z ościeżnicą pełne stalowe. 12. Wymiana drewnianych belek stropowych. 13. Wymiana podsufitki z desek nie struganych o grubości 25 mm. c) ZAGOSPODAROWANIE TERENU 1. Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 26-35 cm). 2. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm. 3. Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na poszerzeniach - grubość warstwy po zag. 10 cm. 4. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 5. Układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 6 i 8 cm - 11-20 elementów/m2. 6. Wykonanie opaski betonowej o szerokości 50 cm, grubości 15 cm i wierzchniej warstwie grubości 2 cm na podłożu gruntowym przy budynku. 7. Przebicie otworów o powierzchni do 0.05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 20 cm. 8. Ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 9. Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej o wysokości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - przejście przez istniejący chodnik przy ulicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowany przez Biuro Nadzoru Budowlanego inż Marian Rupnik, z siedzibą w Kędzierzynie Koźlu, 47-232 Kędzierzyn Koźle ul. Krzywoustego 14F/8. Powyższe dokumenty stanowiącą integralną część dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2 000,00 zł Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.04.2009 r. do godz. 12.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1. Sytuacja finansowa: a) wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi co najmniej na sumę 70 000.00 zł, co winno jednoznacznie wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV. 1.4.8/, b) posiadać średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 200.000,00 zł, potwierdzony jak w pkt. IV-1.4.7/. 2. Potencjał kadrowy: 2.1. Zatrudniać lub dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, Wymagany kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Powyższe wymagania muszą być udokumentowane jak w pkt IV 1.4.4/, 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt. IV.1.4.6/ oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.4.6/, potwierdzających zrealizowanie w charakterze głównego wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej cztery zadania o zakresie finansowym, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. I zamówienia. Żądanie to ma odpowiadać zakresowi finansowemu, charakterowi i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Jako zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowo - finansowym zamawiający rozumie realizacje dotyczące wykonania remontu bądź budowy obiektu kubaturowego zarówno mieszkalnego, użyteczności publicznej, biurowego jak i przemysłowego. Z co najmniej jednej referencji z tych czterech musi wynikać fakt, że wykonawca wykonał remont dachu bądź wykonał nowy dach o konstrukcji drewnianej w budynku kubaturowym. Jako referencje dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat zamawiający uzna te referencje, które dotyczą realizacji tych zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak w roku 2004. Jako roboty o porównywalnym zakresie finansowym zamawiający uzna te zadania, których wartość jest nie niższa niż brutto 70 000,00 4 Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót. Wymagane jest posiadanie lub dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami: piła łańcuchowa motorowa, samochód, wyciąg, agregat tynkarski co należy udokumentować jak pkt IV 1.4. 5/. W sytuacji w której oferent nie dysponuje własnym odpowiednim sprzętem, natomiast będzie nimi dysponował np. poprzez udostępnienie mu sprzętu poprzez inny podmiot powinien do oferty załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w druku nr III , wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 5 Wykonawstwo robót Wykonawca może w tylko i wyłącznie w zakresie określonym w ofercie powierzyć wykonanie części zamówienia objętego zamówieniem podwykonawcy. Oferent jest zobowiązany w złożonej ofercie złożyć oświadczenie, w którym należy podać czy, a jeżeli tak to jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia oznaczać będzie, że wykonawca wykona cały zakres zamówienia siłami własnymi 6. Ubezpieczenie: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 80 000,00 zł, w okresie realizacji zamówienia, co winno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV.1.4.9/ 7. Gwarancja: Wykonawca powinien udzielić na przedmiot zamówienia 3 lata gwarancji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ 1.2. Dowód wpłacenia / wniesienia / wadium w wysokości 2 000,00 zł. 1.3. Kosztorys ofertowy szczegółowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia. 1.4. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: 0) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Oświadczenie z art. 22 ust 1 Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr VI wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8, ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy jw. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 4) Wykaz kierownictwa i pracowników odpowiedzialnych za realizację prac na załączonym druku nr II z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych / uprawnienia / z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 2. UWAGA: W przypadku gdy oferent nie dysponuje zatrudnionymi w swojej firmie osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, powinien do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie druku nr II, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Wykaz podstawowego sprzętu jakim dysponuje wykonawca przewidzianego do wykonania zamówienia na załączonym druku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 4. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr IV, wraz z co najmniej czterema referencjami ( dokumentami ) od poprzednich zamawiających zgodnie z wymaganiami pkt. III - 3, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 7) Oświadczenie wykonawcy, iż posiada on średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości określonej w pkt. III.1.b, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą sumę określoną w pkt. III.1.a 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie określonym w pkt. III - 6. 10) Oświadczenie, w którym należy podać czy, a jeżeli tak to jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia oznaczać będzie, że wykonawca wykona cały zakres zamówienia siłami własnymi Zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji wykonawcy osobę ( osoby ) projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ujazd.pl/ w dziale ogłoszenia - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach