Przetargi.pl
WYKONANIE BADAŃ NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO NA DROGACH WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO W 2009 R.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE BADAŃ NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO NA DROGACH WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO W 2009 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań nawierzchni z betonu asfaltowego na drogach wojewódzkich województwa opolskiego w 2009 r. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 73.11.00.00-6 - usługi badawcze. Przedmiot zamówienia obejmuje badanie: a) nawierzchni - 20 szt.: - wycięcie próbki z nawierzchni, - zbadanie składu betonu asfaltowego, - zbadanie grubości warstwy betonu asfaltowego, - zbadanie wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni betonu asfaltowego, b) masy mineralno-bitumicznej pobranej na budowie - 20 szt., c) ugięć sprężystych nawierzchni belką Benkelmana - 4 km, d) nośności metodą VSS warstw konstrukcyjnych nawierzchni - 3 szt., e) równości podłużnej nawierzchni plantografem - 1 km, f) podłoża gruntowego oraz konstrukcji nawierzchni wraz z określeniem poziomu wody gruntowej - 6 szt., g) badanie koleinowania nawierzchni - 1 szt., h) badanie pełzania statycznego - 1 szt. Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższy warunek. 1. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) aparat VSS - minimum 1 szt., b) wiertnica do wycinania próbek cylindrycznych o przekroju fi 100, 150 i 200 mm - minimum 1 szt., c) ekstraktor automatyczny - minimum 1 szt., d) waga laboratoryjna z dokładnością do 0,1 g - minimum 1 szt., e) suszarka laboratoryjna - minimum 1 szt., f) zestaw sit - minimum 1 komplet, g) prasa wytrzymałościowa o stałej prędkości przesuwu tłoka - minimum 1 szt., h) ubijak mechaniczny - minimum 1 szt., i) plantograf - minimum 1 szt., j) urządzenie do badania koleinowania - minimum 1 szt., k) urządzenie do badania pełzania statycznego - minimum 1 szt.. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 3.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 3, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 2. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1a) powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach