Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
ul. Oleska 127 127
45-231 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
REGON: 00012652800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE BADAŃ NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO NA DROGACH WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO W 2009 R. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań nawierzchni z betonu asfaltowego na drogach wojewódzkich województwa opolskiego w 2009 r. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 73.11.00.00-6 - usługi badawcze. Przedmiot zamówienia obejmuje badanie: a) nawierzchni - 20 szt.: - wycięcie próbki z nawierzchni, - zbadanie składu betonu asfaltowego, - zbadanie grubości warstwy betonu asfaltowego, - zbadanie wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni betonu asfaltowego, b) masy mineralno-bitumicznej pobranej na budowie - 20 szt., c) ugięć sprężystych nawierzchni belką Benkelmana - 4 km, d) nośności metodą VSS warstw konstrukcyjnych nawierzchni - 3 szt., e) równości podłużnej nawierzchni plantografem - 1 km, f) podłoża gruntowego oraz konstrukcji nawierzchni wraz z określeniem poziomu wody gruntowej - 6 szt., g) badanie koleinowania nawierzchni - 1 szt., h) badanie pełzania statycznego - 1 szt. Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższy warunek. 1. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) aparat VSS - minimum 1 szt., b) wiertnica do wycinania próbek cylindrycznych o przekroju fi 100, 150 i 200 mm - minimum 1 szt., c) ekstraktor automatyczny - minimum 1 szt., d) waga laboratoryjna z dokładnością do 0,1 g - minimum 1 szt., e) suszarka laboratoryjna - minimum 1 szt., f) zestaw sit - minimum 1 komplet, g) prasa wytrzymałościowa o stałej prędkości przesuwu tłoka - minimum 1 szt., h) ubijak mechaniczny - minimum 1 szt., i) plantograf - minimum 1 szt., j) urządzenie do badania koleinowania - minimum 1 szt., k) urządzenie do badania pełzania statycznego - minimum 1 szt.. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 3.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 3, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 2. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1a) powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja badania społecznego pn. Badanie satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy
Dodano: 2015-07-13 - Realizacja badania społecznego pn. Diagnoza uczestnictwa osób w wieku 50 lat i więcej, w życiu społeczno-gospodarczym województwa opolskiego
Dodano: 2014-11-13 - Realizacja badania społecznego pn. Badanie aspiracji edukacyjnych i zawodowych uczniów ostatnich klas szkół zawodowych
Dodano: 2014-08-28 - Realizacja dwóch badań społecznych w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
Dodano: 2014-07-10 - Realizacja badania społecznego pn. Diagnoza efektywności staży zawodowych
Dodano: 2014-06-13 - Realizacja badania społecznego pn. Badanie losów absolwentów szkół zawodowych i wyższych w województwie opolskim
Dodano: 2014-05-14 - Realizacja badania społecznego pn. Diagnoza współpracy pomiędzy powiatowymi urzędami pracy a ośrodkami pomocy społecznej w województwie opolskim
Dodano: 2014-04-04 - Realizacja badania pn. Efektywność zatrudnieniowa szkoleń w województwie opolskim w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III
Dodano: 2013-11-14 - Realizacja badania pn. Diagnoza struktury ofert pracy w województwie opolskim w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III
Dodano: 2013-10-09 - Realizacja badania pn. Badanie postaw przedsiębiorców wobec realizacji staży i praktyk zawodowych w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III
Dodano: 2013-08-14