Przetargi.pl
Remont infrastruktury drogowej uszkodzonej przez ulewne

Nadleśnictwo Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-740 Bircza, Stara Bircza 99
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6725004, 6755343 , fax. 016 6725004
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bircza
    Stara Bircza 99
    37-740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 016 6725004, 6755343, fax. 016 6725004
    REGON: 65050229600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/bircza
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont infrastruktury drogowej uszkodzonej przez ulewne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje m.in. 1. Remont mostu żelbetowego w km 3+100 w ciągu drogi leśnej Łomna nr inw. 242/529 - remont ubezpieczenia skarpy przyczółka mostu 2. Remont mostu żelbetowego nr inw. 244/827 w km 0+092 drogi leśnej Leszczawa-Reberec - remont ubezpieczenia skarpy przyczółka mostu 3. Remont drogi leśnej Posada Rybotycka - Pechnów nr inw. 242/296 km 0+000 - 1+220 - ścięcie i profilowanie poboczy - 1350 m2, - pogłębienie rowów odwadniających - 805 mb, - remont nawierzchni żwirowej - 600 m2 4. Remont drogi leśnej Niemiecka Dolina nr inw. 242/159 km 0+000 - 1+560 - ścięcie i profilowanie poboczy - 2280 m2, - pogłębienie rowów odwadniających - 2587 mb 5. Remont drogi leśnej 1/I Borysławka nr inw. 242/156 km 0+000 - 2+700 - ścięcie i profilowanie poboczy - 4050 m2, - pogłębienie rowów odwadniających - 2135 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna, iż powyższy warunek jest spełniony jeżeli: - wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i wartości minimum 25 000,00 zł brutto każda. - wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna, iż powyższy warunek jest spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], b) pisemne oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy -w tym okresie, o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4 do SIWZ) - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ, z udokumentowaniem ich uprawnień ( kierownik budowy - poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), e) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) kosztorysy ofertowe uproszczone z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, sporządzone według wzorów stanowiących załącznik nr 2 c do SIWZ lub opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 2 a i 2 b do SIWZ (kosztorys uproszczony ma zawierać wszystkie pozycje obmiarowe wraz z jednostkami, ich ilości, ceny jednostkowe netto dla poszczególnych pozycji, iloczyn cen jednostkowych i ich ilości stanowiący wartość netto pozycji obmiarowej oraz sumę wartości poszczególnych pozycji obmiarowych powiększoną o należny podatek VAT będącą wartością zamówienia). UWAGA: Zamawiający wymaga indywidualnej wyceny (odrębnych kosztorysów ofertowych) dla każdego z zadań wchodzących w zakres danej części zamówienia (której dotyczy oferta). c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, ( jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia) d) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ, - zamawiający dopuszcza brak w/w załącznika traktując to jako deklarację, że wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/bircza
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach