Przetargi.pl
Remont i wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury w Dulsku

Gmina Radomin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-404 Radomin, Radomin 1a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6837522
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomin
    Radomin 1a 1a
    87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6837522
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury w Dulsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następującego zakresu robót: 1. SALA WIDOWISKOWA ze SCENĄ Wymiana posadzki z PLASTIDURU, na posadzkę z płytek -Gress- na zaprawie klejowej, w tym celu należy usunąć PLASTIDUR i wyrównać podłoże przy użyciu zaprawy samopoziomującej. Następnie wykonać pozioma izolację przeciwwilgociową z elastycznej zaprawy AQUAFIN 2K ( lub równoważnej) grubości 2mm. i ułożyć płytki -Gress-na zaprawie klejowej - antypoślizgowe. - Scena Na istniejącej posadzce nanieść warstwę wyrównującą i wygładzającą gr 5mm z zaprawy samopoziomującej i zagruntować środkiem przewodzącym ładunki elektrostatyczne oraz środek antypoślizgowy do tkanin tekstylnych. Na tak przygotowanym podłożu ułożyć wykładzinę dywanową z rolki o dużej wytrzymałości na obciążenia o właściwościach antystatycznych. Takie właściwości posiadają np.: wykładziny firmy NORDPFEIL (Opera TR, Penta TR, Kendo TR, Micro TR ( lub równoważne o wymienionych właściwościach wykładziny ). - Schody na zaplecze Wykonać wykładzinę z płytek Gress. Istniejące podłoże przed ułożeniem płytek zagruntować dwukrotnie środkiem wzmacniającym podłoże. Posadzki i schody wykończyć cokolikami z płytek. - Oświetlenie Wymiana 28 lamp oświetleniowych. - Ogrzewanie Wymiana grzejnika na płytowy. - Stolarka Wymiana 2 szt. drzwi jednoskrzydłowych prowadzących na zaplecze na nowe drewniane i drzwi dwuskrzydłowych prowadzących na holl, na nowe z aluminium. - Tynki Wykonanie gładzi gipsowych na tynkach ścian i malowanie farbami emulsyjnymi. 2. REMONT POMIESZCZEŃ NA ZAPLECZE SOCJALNE DLA KOŁA GOSPODYŃ WIEJSKICH WRAZ Z SANITARIATAMI - Tynki Wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbami emulsyjnymi. - Okładziny ścian Skucie istniejących i licowanie na zaprawie klejowej nowymi płytkami na wysokość 200 cm z uprzednim zagruntowaniem preparatami wzmacniającymi podłoże. -Posadzki Skucie istniejących i ułożenie nowych z Gressu antypoślizgowego na zaprawie klejowej wraz z cokolikami z uprzednim zagruntowaniem preparatami wzmacniającymi podłoże. - Stolarka drzwiowa Wymiana okuć w sanitariatach. - Instalacje sanitarne Wymiana muszli na nowe typu -kompakt-, wymiana umywalek i baterii. Wymiana rury wodociągowej. Wymiana grzejników na płytowe. - Instalacje elektryczne Wymiana lamp i części osprzętu. - Wentylacja Montaż wentylatora osiowego w ścianie zewnętrznej. 3. ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA WIEJSKIE CENTRUM INFORMATYCZNE. - Tynki Wykonanie gładzi gipsowej i malowanie farbami emulsyjnymi. - Posadzki Zdjęcie istniejącej, wykonanie warstwy wzmacniającej i wyrównującej gr 2mm z zaprawy samopoziomującej i ułożenie posadzki z płytek Gress na zaprawie klejowej. - Instalacje elektryczne Wymiana starych na 3 nowe sufitowe lampy świetlówkowe 2x40W. Montaż 4 gniazd komputerowych wraz z okablowaniem w korytku, 1 włącznika światła i 1 gniazdka do wtyczki. - Instalacja c.o. Wymiana grzejnika na płytowy. 4. HOLL I SANITARIATY - Tynki Wykonanie gładzi gipsowej i malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi lamperii w hollu. Skucie płytek ściennych w sanitariatach i licowanie ścian na nowo płytkami na wysokość 200 cm. - Posadzki Rozebranie istniejących i ułożenie nowych z płytek -Gress- na zaprawie klejowej. - Instalacje c.o. Wymiana grzejników na płytowe. - Instalacje elektryczne Wymiana lamp i części osprzętu. 5. SALA TRENINGOWA - Roboty rozbiórkowe Rozebranie ścianki z cegły na zaprawie cem.-wap. - Tynki Wykonanie gładzi gipsowej i malowanie farbami emulsyjnymi. - Posadzki Rozebranie istniejących i wzmocnienie preparatem gruntującym podłoża i ułożenie posadzki z płytek -Gress- na zaprawie klejowej. - Instalacje elektryczne Zainstalowanie 5 świetlówek 2x40W wraz z zamontowaniem wyłącznika i wtyczki. - Instalacje c.o. Wymiana grzejników na płytowe. - Wentylacja Montaż wentylatora osiowego wraz z kanałem wyrzutowym i nawietrzakiem podokiennym. 6. SCHODY ZEWNĘTRZNE Wzmocnienie podłoża przez zagruntowanie preparatem CERESIT CT 17 lub ATLAS UNI- RUNT i ułożenie płytek -Gress- na mrozo i wodoodpornej zaprawie klejowej. 7. WYMIANA ZEWNĘTRZNEJ STOLARKI DRZWIOWEJ Projektuje się wymianę zniszczonych drzwi zewnętrznych na nowe z PCV. 8. DACH Wymiana pokrycia z płyt azbestowo-cementowych falistych, na pokrycie z blachodachówki wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien, i rur spustowych. UWAGA! Rozbiórkę pokrycia z płyt azbestowo-cementowych należy zlecić firmie posiadającej odpowiednie uprawnienia i zezwolenia na prowadzenie tego rodzaju robót. 9. TERMORENOWACJA Docieplenie ścian zewnętrznych w Bezspoinowym Systemie Ociepleń, (usunięcie ewentualnych odparzeń tynków i uzupełnienie ubytków, zmycie wodą lub oczyszczenie z brudu i kurzu, zagruntowanie emulsją wzmacniającą tynk, przyklejenie styropianu gr. 100mm, przymocowanie na kołki dł. 160 mm w ilości 4 szt. na 1 m2 a w przy narożach i ościeżach w ilości 6 szt. na 1 m2. Przyklejenie siatki z włókna szklanego, wzmocnienie naroży okien i drzwi ukośnymi paskami siatki 20x40 cm, nałożenie tynków mineralnych cienkowarstwowych, malowanie dwukrotnie farbami sylikonowymi. Należy pamiętać o umocowaniu listwy startowej i narożników zabezpieczających narożniki, naroża otworów okiennych i drzwiowych). Podokienniki i cokoły licowane płytkami klinkierowymi. Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarze stanowiącym załącznik do ogłoszenia o zamówieniu. II. wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury. 1 Stoły szt. 40 2 Krzesła szt. 150 3 siłownia szt. 1 4 rower treningowy szt. 1 5 Ławka do ćwiczeń szt. 1 6 bieżnia elektryczna szt. 1 7 stepper szt. 1 8 hantle (2x0,5kg) szt. 3 9 hantle(2x 1kg) szt. 3 10 hantle(2x2kg) szt. 3 11 guma do ćwiczeń szt. 3 12 mata gumowa pod sprzęt (220x110) szt. 2 13 mata gumowa pod sprzęt (140x70) szt. 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 wymienionej ustawy oraz spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia- Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi oferent. Oferent powinien zapoznać się z całością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, której integralną część stanowią załączniki. Oferenci występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Oferty złożone po terminie lub przesłane pocztą, które wpłyną po terminie określonym w niniejszej specyfikacji, nie będą otwierane ani rozpatrywane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych min. 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów ( referencji ) potwierdzających wartość wykonanych robót oraz, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Wykaz sprzętu i środków transportu, który będzie użyty do wykonania zamówienia. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z podaniem ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia, wykształcenia i uprawnień do kierowania robotami budowlanymi ( przynależność do Izby właściwej branżowo), jako niezbędnych do wykonania wymienionego zamówienia. Kierownik prac remontowych powinien legitymować się min. 2 letnim okresem kierowania min. 3 robotami budowlanymi o podobnym zakresie. 7. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł. 8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, umożliwiające wykonanie zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomin.pl --- BIP--- Menu przedmiotowe--- przetargi publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach