Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawy do stołówki artykułów spożywczych

Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 386 08 15 , fax. 0-52 386 08 17
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Ks. P. Skargi 2 2
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 386 08 15, fax. 0-52 386 08 17
    REGON: 09297774300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawy do stołówki artykułów spożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy partiami do siedziby zamawiającego transportem wykonawcy artykułów spożywczych wymienionych w formularzach oferty stanowiących załączniki: załącznik nr 1 - I zadanie - mięso i wędliny załącznik nr 2 - II zadanie- drobne artykuły spożywcze załącznik nr 3 - III zadanie - pieczywo załącznik nr 4 - IV zadanie- warzywa załącznik nr 5 - V zadanie - ryby załącznik nr 6 - VI zadanie- ziemniaki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2.spełniają warunki art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 4.złożą ofertę zgodnie z instrukcją dla Wykonawcy, 5.posiadają decyzję lub opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Inspekcji Weterynaryjnej uprawniającą do przewozu mięsa i wędlin (dotyczy zadania I) 6.posiadają decyzję lub opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego uprawniającą do przewozu artykułów spożywczych (dotyczy zadań II - VI), w przypadku dostaw płodów rolnych - ziemniaki - realizowanych przez rolnika indywidualnego nie jest wymagana opinia sanitarna na środek transportu służący do przewozu ziemiopłodów. 7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby każdy z Wykonawców spełniał wymagania, o których mowa w pkt 1-6 niniejszego rozdziału SIWZ. 8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składający ofertę obowiązany jest dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 2.wypełniony formularz oferty na całość zamówienia lub na wybrane zadanie załączniki nr 1 - 6. 3.odpis z właściwego rejestru firmy lub działalności gospodarczej (w przypadku spółek dołączy umowę spółki ), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku rolnika zaświadczenie z Urzędu Gminy o prowadzonym gospodarstwie rolnym. 4.decyzję lub opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Inspekcji Weterynaryjnej uprawniającą do przewozu mięsa i wędlin (dotyczy zadania I) lub decyzję lub opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego uprawniającą do przewozu artykułów spożywczych (dotyczy zadań II - VI) w przypadku dostaw płodów rolnych - ziemniaki - realizowanych przez rolnika indywidualnego nie jest wymagana opinia sanitarna na środek transportu służący do przewozu ziemiopłodów. 5.Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 6.Uwaga! W przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów ich zobowiązania, co do oferty oraz wykonania zamówienia są solidarne. Oferta wspólna musi spełniać następujące warunki: -musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1,3,4 od wszystkich występujących podmiotów, -musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, -wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, -składając oferty wspólne na formularzu oferty i innych dokumentach dołączonych do oferty w miejscu nazwy i adresu Wykonawcy należy wymienić wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, -jeżeli oferta wykonawców (np. Konsorcjum) zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający dopuszcza realizację części przedmiotu zamówienia w podwykonawstwie, w tym celu należy dołączyć wykaz części zamówienia, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi wobec zamawiającego pełną odpowiedzialność za dostawy, które wykonuje przy udziale podwykonawców. Wykonanie dostawy w podwykonawstwie nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków umowy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy w tym zakresie, jak gdyby były one działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami samego wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach