Przetargi.pl
BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA WYNAJEM W ELGISZEWIE GMINA CIECHOCIN ZAD.DZI/IC/RTBS/08

Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Elizy Orzeszkowej 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2802641 , fax. 054 2802824
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
    ul. Elizy Orzeszkowej 9 9
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2802641, fax. 054 2802824
    REGON: 91094194200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA WYNAJEM W ELGISZEWIE GMINA CIECHOCIN ZAD.DZI/IC/RTBS/08
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na wynajem w Elgiszewie Gmina Ciechocin, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją (Zad. DZI/IC/RTBS/08). Charakterystyka ogólna obiektu Warunki określone w niniejszej specyfikacji dotyczą kompleksowego wykonania robót budowlano - montażowych z pełnym zakresem wewnętrznych i zewnętrznych robót instalacyjnych oraz infrastrukturą zewnętrzną zgodnie z dokumentacją projektową na działce nr 601/57 stanowiącej własność Rypińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego. Budynek mieszkalny trzykondygnacyjny (dwupiętrowy), 3-klatkowy. Budynek projektowany w technologii tradycyjnej z bloczków wapienno-piaskowych np. typu silka z elementami prefabrykowanymi - nadproża, strop filigran. Przewiduje się trzy klatki schodowe. Budynek posiada formę rozrzeźbioną, jest częściowo podpiwniczony, dach wielospadowy - spadki do 170 ,oraz płaski o nachyleniu 5%, poddasze nieużytkowe. W budynku projektuje się mieszkania jedno, dwu i trzypokojowe. Ogółem 24 mieszkania, w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej ruchowo. W podpiwniczeniu zlokalizowano pomieszczenie gospodarcze (pom.gosp./l lokal mieszkalny), wózkownię, pomieszczenie na wodomierz oraz kotłownię olejową z dostępem od zewnątrz. Podstawowe dane techniczne: - liczba budynków - 1 - liczba kondygnacji - 3 - liczba klatek schodowych - 3 - liczba mieszkań - 24 - powierzchnia zabudowy - 614,00 m2 - powierzchnia użytkowa mieszkań - 1314,73 m2 - kubatura budynku - 7675,00 m3 - wymiary budynku na wysokości parteru - 12,48 m x 55,36 m - wysokość całkowita z podpiwniczeniem - 13,92 m Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) kompleksowe wykonanie robót budowlano - montażowych wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem w urządzenia techniczne - zgodnie z dokumentacją projektową, zewnętrzne sieci i przyłącza wod. - kan., deszczowe i c.o. oraz tereny zielone, parkingi, podjazdy i małą architekturę, b) wyposażenie instalacyjne: - instalacja wod. - kan., - instalacja c.o. i c.c.w. w systemie decentralnego zaopatrzenia, - kotłownia na olej opałowy, - instalacja elektryczna, odgromowa + oświetlenie terenu - instalacja domofonowa i przyzywowa (dzwonki) - instalacja gazowa wewnętrzna (kuchnia + butla komplet), - instalacja telewizji kablowej RTV, telefonicznej c) niwelację i ukształtowanie terenu oraz budowę chodników i miejsc postojowych - zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową, d) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50.000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5) zaoferują materiały posiadające atesty i certyfikaty, które spełniają wszystkie warunki zamówienia 6) wniosą wadium w kwocie 50.000 zł, słownie: pięćdziesięciu tysięcy złotych. Szczegóły w części III niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 6 do SIWZ - oryginał, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7 SIWZ - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, f) dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, g) wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym w budownictwie mieszkaniowym wielorodzinnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; wartość brutto wykazanych robot musi wynosić minimum 3.000.000,00 zł. Należy załączyć także dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 8 do SIWZ - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, h) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, i) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, zbliżoną do wysokości 50% wartości zamówienia, wystawioną i obejmującą okres nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał j) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach