Przetargi.pl
Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczecinowo, gm. Stare Juchy

Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 19-330 Stare Juchy, ul. Ełcka 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 6199058 , fax. 0-87 6199058
  • Data zamieszczenia: 2010-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
    ul. Ełcka 8 8
    19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 6199058, fax. 0-87 6199058
    REGON: 79021217300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczecinowo, gm. Stare Juchy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczecinowo, gm. Stare Juchy (działki o nr geod. 142/2 i 253/35). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Wykonanie elementu wejściowego, ław fundamentowych, ścian fundamentowych, z bloczków betonowych, izolacji przeciwwilgociowych, ścian nadziemia z betonu komórkowego, wykonanie więźby dachowej drewnianej, pokrycie blachodachówką, montaż stolarki okiennej i drzwiowej antywłamaniowej, b) Wykonanie robót rozbiórkowych: demontaż ościeżnic, poszerzenie otworów drzwiowych, wykonanie nowego otworu drzwiowego, demontaż podłóg drewnianych wraz z legarami, rozbiórka podsufitki drewnianej, c) Wykonanie podłoży betonowych, izolacji przeciwwilgociowych i cieplnych, posadzek z gresu i ułożenie w przepuście kabla telekomunikacyjnego, d) Wykonanie ścianek działowych wraz z nadprożami. e) Wykonanie tynków cementowo-wapiennych oraz okładzin gipsowo-kartonowych ognioodpornych na stropach, dostawie montażu uchwytów dla osób niepełnosprawnych, f) Montaż ościeżnic drzwiowych i drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, g) Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w kolorze białym, profil pięciokomorowy, szyby FLOAT, 4/16A/4T (Us=1,0), h) Wykonanie docieplenia elewacji styropianem grubości 10 cm wraz z pokryciem tynkiem cienkowarstwowym, z ułożeniem dodatkowej warstwy siatki wysokości 1 m, wykonanie betonowej opaski odwadniającej, i) Naprawa schodów betonowych w elemencie wejściowym z ułożeniem gresu, j) Wykonanie podjazdu wraz z dwoma miejscami parkingowymi z kostki betonowej szarej grubości 8 cm, k) Montaż wkładu kominowego wraz z obudową i systemem dystrybucji gorącego powietrza, l) Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej i eternitu falistego wraz z jego utylizacją, wykonanie nowego deskowania i łacenia połaci dachowej, pokrycie dachu blachodachówką wraz z kompletem obróbek blacharskich i systemem odwodnienia, montaż wyłazu kominiarskiego, ław i stopni kominiarskich, remont kominów, wykonanie paraizolacji i izolacji cieplnej stropu nad parterem. m) Wykonanie przyłącza wodociągowego o średnicy 50 mm wyposażonego w wodomierz i zawór antyskażeniowy, n) Wykonanie kompletnej instalacji wod.-kan. w trzech sanitariatach i kuchni, o) Wykonanie instalacji hydrantowej, p) Wykonanie szczelnego bezodpływowego zbiornika na ścieki bytowe o pojemności 8 m3, q) Wykonanie nowej instalacji podtynkowej wraz z montażem rozdzielnicy skrzynkowej, r) Montaż nowych opraw, gniazd i łączników, s) Wykonanie instalacji odgromowej, t) Wykonanie pomiarów elektrycznych wszystkich instalacji, u) Dostawa wyposażenia do pracowni: - Szafa z półkami szt. 1 o wymiarach1850x500x400 - Szafa zamykana szt. 1 o wymiarach 1850x900x400 - Szafa komoda szt. 1 o wymiarach 1150x900x400 - Biurko szt. 1 o wymiarach 1200x600x760 - Krzesło szt. 5 - siedzisko laminowane na metalowych nóżkach - Stolik biurowy szt. 2 o wymiarach 600x600x750 v) Dostawa i montaż wyposażenia kuchni - Szafka kuchenna 80 wisząca szt. 2 - Szafka kuchenna 45 wisząca szt. 1 - Szafka kuchenna stojąca 80 szt. 3 - Szafka kuchenna 45 stojąca z szufladami szt. 1 - Szafka zlewozmywak z ociekaczem szt. 1 - Szuflada pod zlewozmywak szt. 1 w) Dostawa wyposażenia sali widowiskowej - Stół szt. 10 o wymiarach 600x600x750 na metalowych nogach - Krzesło szt. 40 - siedzisko laminowane na metalowych nóżkach 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Przedmiary robót b) Projekt budowlany 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 5. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami prawa oraz przeprowadzonej wizji lokalnej. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego : BS Ełk O/Stare Juchy Nr 21 9331 0004 0010 0100 1081 0003 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 08.03.2010r., do godz. 9:00 5. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż pieniężnej należy wnieść w oryginale (poza oferta) w terminie do dnia 08.03.2010r., do godz. 9:00 w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury w Starych Juchach, ul. Ełcka 8, 19-330 Stare Juchy z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczecinowo, gm. Stare Juchy. W przypadku wysłania dokumentu droga pocztową, należy wysłać go w takim terminie, aby Zamawiający otrzymał go w terminie do dnia 08.03.2010r., do godz. 9:00 Natomiast kserokopie dowodu wniesienia wadium (poświadczoną za zgodność z oryginałem), należy dołączyć do oferty. 6. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w pkt. 11, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stare-juchy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach