Przetargi.pl
REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG ORAZ UTWARDZENIE GRUNTU NA TERENIE MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN

Miasto i Gmina Działoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 98-355 Działoszyn, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 413 177 , fax. 438 413 680
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Działoszyn
    ul. Piłsudskiego 21
    98-355 Działoszyn, woj. łódzkie
    tel. 438 413 177, fax. 438 413 680
    REGON: 73093474300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyn.e-bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG ORAZ UTWARDZENIE GRUNTU NA TERENIE MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zamówienia rozpocznie się z dniem zawarcia umowy z terminem zakończenia prac do 31 grudnia 2021 roku, przy czym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zadania uzgodni z Zamawiającym harmonogram prac. Wykonawca zobowiązuje się do należytego i sprawnego wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania remontów dróg na terenie Miasta i Gminy Działoszyn obejmujących: - remonty dróg, - przebudowę dróg i ulic -utwardzenie gruntu W ramach zamówienia objętego niniejszym SIWZ Zamawiający przewiduje wykonanie w szczególności następujących zdań: 1.1. Trębaczew ul. Ogrodowa (długość 300m szerokość 6m: 1800 m2) Remont jezdni polegający na: 1) Mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej oraz warstwy wiążącej – zużycie emulsji 0,8kg/m2 2) Wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa wiążąca o grubości 4 cm; 3) Wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa ścieralna o grubości 3cm; 4) Regulacji pionowa studzienek dla włazów kanałowych – ilość 4 1.2. Szczyty ul. Nowowiejska (długość 710 m szerokość zmienna od 4 do 6,5 m) powierzchnia nakładki 35l0 m2 Przebudowa jezdni polegająca na: 1) Frezowaniu nawierzchni o gr 4 cm z wywozem materiału 2) Mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej oraz warstwy wiążącej- zużycie emulsji 0,8kg/m2 3) Wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa ścieralna o grubości 5cm 4)Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - ilość 14 1.3. Przebudowa drogi Sadowiec Wrzosy - UI. Polna w Trębaczewie lokalizacja dz 199, 442/1, 532 - obręb Trębaczew (długość wynosi 900 m.) Przebudowa drogi będzie polegała na profilowaniu istniejącej Podbudowy, uzupełnieniu ubytków w podbudowie, ułożeniu warstwy z betonu asfaltowego o szerokości 3,0 m oraz wykonaniu poboczy. Przewidziano odwodnienie powierzchniowe drogi Zakres robót planowany do zrealizowania: 1) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 grubość do 8cm- (dł, 900m x szer. 4m=3600 m2) 2) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub " nawierzchni betonowej/ bitumicznej oraz warstwy wiążącej – zużycie emulsji 0,8kg/m2 (dł. 900m x szer. 3m = 2700 m2) 3) Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa ścieralna o grubości 4 cm (dł. 900m x szer. 3m = 2700 m2) 1.4. Przebudowa ul. Wiśniowej w Trębaczowie (długość planowanej do przebudowy ulicy wynosi 357 m) Przebudowa drogi będzie polegała na profilowaniu istniejącej podbudowy, uzupełnieniu ubytków w podbudowie, ułożeniu warstwy z betonu asfaltowego o szerokości 4,0 m oraz wykonaniu poboczy. Przewidziano odwodnienie powierzchniowe drogi. Zakres robót planowany do zrealizowania: 1) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 grubość do 8cm - (dł. 357m x szer. 5m = 1785 m2) 2) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/ bitumicznej oraz warstwy wiążącej - zużycie emulsji 0,8kg/m2(dł. 357m x szer, 4m = 1428 m2) 3) Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa ścieralna o grubości 4 cm (dł. 357m x szer. 4m = 1428 m2) 4) - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - ilość 14 5) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów – ilość 12 1.5. Przebudowa drogi Kolonia Lisowice nr dz.411 dł 125m szer 4m Przebudowa drogi będzie polegała na profilowaniu istniejącej podbudowy, uzupełnieniu ubytków w podbudowie, ułożeniu warstwy z betonu asfaltowego o szerokości 4,0 m oraz wykonaniu poboczy. Przewidziano odwodnienie powierzchniowe drogi. Zakres robót planowany do zrealizowania: 1) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 grubość do 8 cm - (dł. 125m x szer. 5m = 625 m2) 2) Mechaniczne oczyszczenie i skropieniu emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/ bitumicznej oraz warstwy wiążącej - zużycie emulsji 0,8kg/m2(dł. 125m x szer. 4m: 500 m2) 3) Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa ścieralna o grubości 4 cm (dł. 125m x szer. 4m: 500 m2) 4) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - ilość 4 1.6. Przebudowa drogi Lisowice nr dz.509 dł. 270m szer. 3m Przebudowa drogi będzie polegała na profilowaniu istniejącej podbudowy, uzupełnieniu ubytków w podbudowie, ułożeniu warstwy z betonu asfaltowego o szerokości 3,0 m oraz wykonaniu poboczy. Przewidziano odwodnienie powierzchniowe drogi Zakres robót planowany do zrealizowania: 1) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 grubość do 8 cm - (dł. 270m x szer. 4m = 1080 m2) 2) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/ bitumicznej oruz warstwy wiążącej - zużycie emulsji 0,8kg/m2(dł. 270m x szer. 3m = 810 m2) 3) Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa ścieralna o grubości 4 cm (dł. 270m x szer. 3m = 810 m2) 1.7. Utwardzenie terenu Kolonia Lisowice dł. 280 m szer. 4m Zakres robót planowany do zrealizowania: 1) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 grubość do 8 cm - (dł. 280 m x szer. 5m = 1400m2) 2) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/ bitumicznej oraz warstwy wiążącej - zużycie emulsji 0,8kg/m2(dł. 280m x szer. 4m = 1l20 m2) 3) Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa ścieralna o grubości 4 cm (dł. 280m x szer. 4m = 1120 m2) Pozostały zakres robót wynikający z przedmiarów robót dotyczyć będzie remontów dróg jak równiez ewentualnej przebudowy dróg i utwardzenia gruntu których nie ujęto w w/w wykazie a których wykonanie stanie sie konieczne na etapie realizacji zamówienia. Szacunkowy zakres robót przedstawiony został w zał. nr 1 do SIWZ – przedmiarze robót : Ilości przewidywane przedstawione w przedmiarze w ramach każdej pozycji są ilościami orientacyjnymi podanymi przez Zamawiającego w celu obliczenia ceny przez wykonawcę i dokonania oceny ofert przez Zamawiającego. Roboty objęte umową realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń. Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz zgodnie z poniższym opisem. Szczegółowy zakres robót, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , oraz przedmiarach robót będącymi załącznikami do SIWZ. Lokalizacja wykonania zadania: Drogi na terenie Miasta i Gminy Działoszyn. 1) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, oraz w sposób nie powodujący całkowitego wstrzymania ruchu pojazdów, pieszych na drogach, na których prowadzone będą prace. 2)Wykonywanie niniejszego zadania odbywać się będzie w okresie obowiązywania umowy na podstawie zleceń Zamawiającego do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do zleconych robót w terminie: a) 3 dni od przesłania zlecenia - dla robót drogowych związanych z usuwaniem zagrożeń dla bezpieczeństwa ruchu b) 14 dni od daty przekazania zlecenia - dla robót pozostałych. Wykonawca zobowiązuje się w terminie wyznaczonym w zleceniu wykonać zakres prac w nim przedstawionych. Z chwilą przystąpienia Wykonawcy do prac przedstawionych w zleceniu, odpowiedzialność za teren objęty realizacją zamówienia przechodzi na Wykonawcę i obowiązuje do chwili zakończenia i oddania robót. 3)Wykonawca realizujący niniejsze zadanie, przed przystąpieniem do prac uzgodni z Zamawiającym sposób naprawiania poszczególnych uszkodzeń 4)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób nie powodujący całkowitego wstrzymania ruchu pojazdów, pieszych na drogach, na których prowadzone będą prace 5)Remont dróg obejmować będzie w szczególności mechaniczne obcięcie krawędzi ubytku o pow. do 2 m.kw., remont o pow. ponad 2 m.kw. z frezowaniem remontowanego fragmentu oraz remont/przebudowa jezdni na całej jej szerokości z wykonaniem frezowania lub mechanicznego wcięcia w celu połączenia istniejącej nawierzchni z odcinkiem remontowanym. Na wszystkich wariantach remontu zostanie wykonanie oczyszczenie ubytku, skropienie emulsją asfaltową, ułożenie masy mineralno – bitumicznej, warstwa ścieralna mechaniczne zagęszczenie oraz oblanie krawędzi miejsc łączenia asfaltem. Grubość po zagęszczeniu śr. 4 cm. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Przedmiar robót 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 2. Zamawiający dokonał należytej staranności podczas sporządzania opisu przedmiotu zamówienia celem wyeliminowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę(z wyłączeniem tych produktów dla których istnieje sporządzone przez autora projektu uzasadnienie wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia), jeżeli mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednak w przypadku gdy jakikolwiek zapis, który może wskazywać powyższe został pominięty przez Zamawiającego podczas sporządzania OPZ informuję, że celem owego zapisu nie jest uprzywilejowanie konkretnego Wykonawcy i w takim przypadku należy zastosować rozwiązanie równoważne o nie gorszych parametrach niż wskazane. 3. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy p.z.p, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. 4. Wymagania stawiane wykonawcy : a. Zabezpieczenie placu budowy na czas realizacji zadania. Wykonawca odpowiada za: wykonane robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo na budowie jak i prawidłową organizację i zabezpieczenie ruchu w czasie trwania robót a jeśli to konieczne opracuje i przedstawi Zamawiającemu projekt organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami oraz uzgodni z Zamawiającym harmonogram robót b. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy, warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, zgodnie ze STWiORB oraz z należytą starannością c. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. d. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. e. Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. f. Zapewnienie niezbędnych do realizacji zadania mediów ( energia elektryczna, woda) na koszt Wykonawcy. g. ponosi odpowiedzialność za szkody, straty w robotach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań określonych w umowie w trakcie realizacji zamówienia oraz przy usuwaniu wad w okresie rękojmi. h. zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenów, na których realizuje zamówienie i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. i. jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji robót/dostaw, objętych umową. j. po zakończeniu prac zobowiązany jest uporządkować teren i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy. 5 Przedmiot umowy musi być objęty min. 36 miesięcznym okresem rękojmi. Wykonawca który (w złożonej ofercie) udzieli rękojmi na okres dłuższy niż wskazany w niniejszym punkcie, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w związku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest rękojmia. Okres rękojmi w formularzu ofertowym należy podać w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres rękojmi w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. Okres rękojmi wykonania nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Ocenie będzie podlegał jedynie wydłużony termin powyżej 36 miesięcy ( Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże okresu rękojmi, Zamawiający uzna iż Wykonawca podtrzymuje termin określony w SIWZ jako minimalny tj. 36 miesięcy). W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu rękojmi, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgoda z SIWZ. MAKSYMALNY okres rękojmi uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesięcy) otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium rękojmia. 6 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, które będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia objętego niniejszą SIWZ. 7 Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o osób które będą wykonywać roboty drogowe. 8 Wykonawca zobowiązuje się, że w/w Pracownicy będą w okresie realizacji Umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zgodnie z oświadczeniem załączonym do oferty. 9 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy dostarczy do wglądu Zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności wskazane powyżej pod rygorem nie podpisania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy co odpowiednio wiązać się będzie z zastosowaniem zapisów art. 46 ust. 5 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych. 10 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 4 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi Usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 11 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi Usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących Usługi na podstawie umowy o pracę. 12 Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie min. do 21 dni. Wykonawca który (w złożonej ofercie) wskaże maksymalny termin do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z zatwierdzonym protokołem, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w związku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest termin płatności. Termin płatności w formularzu ofertowym należy podać w dniach. Ocenie będzie podlegał jedynie wydłużony termin płatności do 30 dni ( Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże terminu płatności, bądź wskaże termin płatności krótszy niż 21 dni Zamawiający przyjmie iż Wykonawca podtrzymuje termin określony w SIWZ jako minimalny tj. do 21 dni). W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego terminu niż maksymalny wymagany termin do 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgoda z SIWZ. MAKSYMALNY termin płatności uwzględniony do oceny ofert wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności (w dniach) w przedziale od 22 do 30 Zamawiający przyjmie iż Wykonawca podtrzymuje termin płatności określony w SIWZ jako minimalny czyli do 21 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Jedynie Wykonawca który wskaże termin płatności do 30 dni otrzyma dodatkowe punkty w kryterium termin płatności Za termin zakończenia zamówień uznany zostanie termin podpisania bezusterkowego protokołu odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.000,00. zł (słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank NBS Działoszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200 podając znak postępowania przetargowego IZP.GPOŚ.VI.271.1.28.2020 z dopiskiem: „Wadium – Remont i przebudowa dróg oraz utwardzenia gruntu na terenie Miasta i Gminy Działoszyn” W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 202 (przed upływem terminu składania ofert) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM – Remont i przebudowa dróg oraz utwardzenia gruntu na terenie Miasta i Gminy Działoszyn”. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Ponadto w/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.1 ppkt 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach