Przetargi.pl
Dostawa i montaż wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem instalacji paneli fotowoltaicznych w ramach Projektu pn. „ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W STRZELCACH WIELKICH”

Urząd Gminy Strzelce Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-337 Strzelce Wielkie, ul. Częstochowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 311 07 78 , fax. 034 311 07 78
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Strzelce Wielkie
    ul. Częstochowska 14
    98-337 Strzelce Wielkie, woj. łódzkie
    tel. 034 311 07 78, fax. 034 311 07 78
    REGON: 54924600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strzelcewielkie.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem instalacji paneli fotowoltaicznych w ramach Projektu pn. „ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W STRZELCACH WIELKICH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem trzech niezależnych mikroinstalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 0,15 MWe (do 50 kW każda), wraz z budową dodatkowego układu pomiarowego (dodatkowy Punkt Poboru Energii - PPE), na dachach Szkoły Podstawowej w Strzelcach Wielkich w ramach Projektu pn. „ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W STRZELCACH WIELKICH”. Instalacje fotowoltaiczne mają zostać przyłączone jako mikroinstalację. 2. Stan aktualny oraz stan planowany: W stanie obecnym w szkole znajdują się dwa układy pomiarowe. Jeden układ pomiarowy dla kotłowni oraz drugi dla budynku szkoły. W ramach przedmiotu zamówienia należy doprowadzić do powstania kolejnego układu pomiarowego, tak aby szkoła posiadała dwa niezależne liczniki energii elektrycznej. W tym celu należy wystąpić do zakładu energetycznego o warunki techniczne na podział instalacji elektrycznej w budynku szkoły. Instalację elektryczną szkoły należy równomiernie podzielić na dwa liczniki (jeden istniejący i jeden nowoprojektowany). Do tak wykonanych układów pomiarowych należy podłączyć trzy mikroinstalacje fotowoltaiczne (jedna mikroinstalacja pod licznik kotłowni oraz dwie pod dwa liczniki szkoły) tak aby energia z przyłączonej instalacji PV do danego licznika była nie wyższa niż pobór energii na tym przyłączu. W chwili obecnej w szkole znajduje się jedna rozdzielnica główna. Licznik energii elektrycznej zlokalizowany jest przy rozdzielnicy głównej. Celem podziału instalacji elektrycznej w szkole należy zamontować drugi licznik energii elektrycznej w miejscu istniejącego licznika oraz dokonać przepięć obwodów w rozdzielnicy głównej, tak aby instalacja została podzielona na dwie instalacji o możliwie podobnym zużyciu energii elektrycznej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) opracowanie opinii konstruktorskiej dotyczącej wytrzymałości dachów, b) opracowanie dokumentacji projektowej (projekty budowlane – jeśli wymagane – po 4 egz., projekty wykonawcze dla każdej z branż – po 3 egz., kosztorysy uproszczone - po 1 egz., oraz wszystkie dokumentacje w wersji elektronicznej), w tym projekt dodatkowych przyłączy do budynku lub wydzielenie kolejnych liczników energetycznych (na potrzeby przyłączenia mikroinstalacji) wraz z uzgodnieniami z zakładem energetycznym (w przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SIWZ (w tym IPU), a PFU, w odniesieniu do zakresu dokumentacji projektowej, nadrzędne są informacje zawarte w SIWZ i IPU), c) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz harmonogramu robót budowlanych i przedłożenie tych opracowań do weryfikacji Zamawiającemu; d) uzgodnienie projektu z użytkownikiem instalacji i inspektorem nadzoru inwestorskiego; e) uzgadnianie z odpowiednim wyprzedzeniem z Zamawiającym oraz Użytkownikiem budynku wszelkich czynności związanych z wykonywaniem robót, f) opracowanie i uzgodnienie z użytkownikiem harmonogramu planowych wyłączeń zasilania, g) uzyskanie od zakładu energetycznego warunków technicznych dla podziału instalacji elektrycznej w budynku szkoły, h) wykonanie podziału instalacji elektrycznej w szkole na potrzeby montażu drugiego licznika, i) zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa, j) wykonanie robót budowlano-montażowych, w tym wybudowanie dodatkowego przyłącza energetycznego do budynku, k) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (jeśli dotyczy), l) opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych, m) opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. oraz w wersji elektronicznej), n) wykonanie rozruchu wszystkich instalacji i urządzeń, o) opracowania instrukcji obsługi i przeszkolenie użytkowników, p) opracowanie instrukcji p.poż. dla instalacji fotowoltaicznej q) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, warunków przyłączeniowych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlano-montażowych, uruchomienia i przekazania instalacji do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, r) sporządzenie wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej oraz przygotowanie niezbędnych upoważnień do reprezentowania Zamawiającego przed zakładem energetycznym. s) zgłoszenie do właściwego zakładu energetycznego wniosku o przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci, na podstawie upoważnienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również opis sposobu wykonania zadania znajduje się w SIWZ, a w szczególności w załączniku nr 10 do SIWZ: Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). Parametry urządzeń podane w PFU należy traktować jako minimalne wymagania zamawiającego, tj. zaoferowane urządzenia muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż podane w PFU. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie modułów fotowoltaicznych o mocy pojedynczego modułu innej niż określona w PFU, pod warunkiem dotrzymania pozostałych wymagań PFU. 5. Ponadto zamawiający udostępnia: a wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( WtSIWZ ), udzielone przez zamawiającego w poprzednim postępowaniu nr ZP.271.9.2020, dotyczącym tego samego przedmiotu zamówienia. Zamawiający podtrzymuje załączone do niniejszego postępowania wyjaśnienia jako obowiązujące również w niniejszym postępowaniu. (załącznik nr 11 do SIWZ) b Protokoły z kontroli istniejących instalacji odgromowych (załącznik nr 12 do SIWZ), c Aktualne zdjęcia budynku (załącznik nr 13 do SIWZ), d Zdjęcia rysunków (przekrojów) konstrukcji dachu (załącznik nr 14 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 299). 3. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty. 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Pajęcznie Oddział Strzelce Wielkie nr rachunku 28 8265 1011 2002 0000 0013 0012, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr ZP.271.15.2020”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia wraz z ofertą. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w formie lub formach oraz w terminie, o których mowa w ust. 2 zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: i. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; ii. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; iii. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach